Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Poets hem eerst met de hand met Skotch Brite (de rode fijne variant) gedoopt in een beetje water.
Net alsof je waterproof schuurpapier gebruikt.
Je trekt er dan wel wat krasjes in, maar die haal je er met de volgende stappen zo weer uit.SCOTCH BRITE SCHIJF Ø 150 MM.
<p>Schuurvlies schijven in diameter 150 mm. voorzien van klithechting in verschillende grofheden, deze schijven zijn zeer geschikt voor het richtingloos schuren met een excentrische schuurmachine.</p>www.bmtechniek.nl
Als je dat gedaan hebt met AutoSol AntiBlau de bruine aanslag weghalen.
Doe handschoenen aan, want het is een gemeen goedje...
Dit weghalen met remmenreiniger op een stuk keukenrol of afspuiten met water.
Tot slot met AutoSol Metal Polish afwerken en 100% zeker dat hij daarna goed is.
Er staan een aantal filmpjes op YT hoe je moet werken met dit AutoSol product.
Die zijn makkelijk te vinden.
Het is effe werk, maar dan heppie ook wat.
Je kunt ook nog proberen de eerste stap over te slaan....
It's up to you (en nee, ik heb geen aandelen AutoSol)
Ik doe het al jaren met mijn eigen RVS uitlaat op mijn Scrambler en die glimt als een tierelier.
Na de winter heb ik er ook pitjes en aanslag op zitten als op de foto's, en die zijn na de behandeling gewoon weer weg.
Doe er je voor- of achterdeel mee.
Gr.
Mac.
Beste allemaal,
Ik ben Marcel, woonachtig in het zuiden des lands en sinds kort ook MT-10 (2016) rijder, eerste indruk is erg goed.
Vorige motoren waren Superduke en RC8R, wilde nu graag iets dat onderin soepeler zou draaien met behoud van karakter (dus geen "simpele" 4 in lijn).....is gelukt met de MT-10.
Ik ben benieuwd wat de drie meest favoriete upgrades zijn aan een MT-10, misschien kunnen jullie me helpen.
Mij valt op dat de MT-10 (ten opzichte van de KTM's) best wel veel toeren draait bij bijvoorbeeld 120 km/u, heeft iemand al eens overwogen om een groter tandwiel aan de voorkant te zetten?
Hoor graag van jullie,
Gr. Marcel.
En een nieuwe hoes over de helm...
heeft iemand al een bugspoiler of bellypan gemonteerd. ben op zoek maar vind geen die wat er strak uitziet
heeft iemand al een bugspoiler of bellypan gemonteerd. ben op zoek maar vind geen die wat er strak uitziet
Ik vindt ‘m niet zwaar sturen met demper, maar dat is puur persoonlijk natuurlijk.ga van de week de sp ophalen en dan aan de slag de standaard banden gaan eraf en er komen dunlop d212 gp racer op
de stuurdemper wil ik ook eraf halen bij lage snelheid vind ik hem zwaar sturen
of kun je hem ook op een of andere manier wat losser zetten
ga van de week de sp ophalen en dan aan de slag de standaard banden gaan eraf en er komen dunlop d212 gp racer op
de stuurdemper wil ik ook eraf halen bij lage snelheid vind ik hem zwaar sturen
of kun je hem ook op een of andere manier wat losser zetten
met de vering ben ik al aardig aan het stellen geweest
maar de achter schok krijg ik de rebound niet naar behoren ingesteld (komt iets te snel terug )
als die warm is ik heb met de setting omhoog en omlaag geprobeerd maar merk geen verschil
de motor liep niet en het contact stond aan
doe ik een handeling verkeerd of is het zo correct. en is de schok.d.niet in orde
moet wel zeggen dat het ding verdomd soepel loopt en prettig schakeld
met terug schakelen merk je dat die niet zo afremt op de motor
vind ik persoonlijk wel fijn
merk wel bij een bepaald toeren tal een lichte vibratie met accelereren
als die eenmaal op gang is dan trekt het weg
ben benieuwt hoe die loopt als die ingereden is...
toen de demper op bedrijfs temperatuur was wilde ik hem afstellen en dat lukte niet
want dan moet die wel dempen en niet als die koud is
is een merkbaar verschil met die dunlop wereld van verschil met sturen
de bridgestone s20r standaard is wel goed maar te zwaar insturen doen ze
en de vering stel ik liever zelf in want heb met veringsboeren niet zo,n goede ervaring
kost een hoop maar scheelt een beetje.....