Yamaha MT-10

Linksvoor zit een sigaretten aansluiting. Ik heb de TT rechtstreeks op de accu aangesloten.
Die aansluiting had ik al wel gevonden. Maar ik zoek meer iets zoals de dc aux aansluiting. Op de accu kan maar ik gebruik niet vaak een druppel lader of iets...
 
Die aansluiting had ik al wel gevonden. Maar ik zoek meer iets zoals de dc aux aansluiting. Op de accu kan maar ik gebruik niet vaak een druppel lader of iets...
Een druppellader , daar zou ik bij de MT10 toch wel gebruik van gaan maken zet hem langer dan 3 weken stil en hij doet niets meer .
 
Wat voor soort aansluiting bedoel je met dc aux?
5A457255-256A-4ED4-987E-3DAB3247696C.png
 
Een druppellader , daar zou ik bij de MT10 toch wel gebruik van gaan maken zet hem langer dan 3 weken stil en hij doet niets meer .



Dan heb je waarschijnlijk je parkeerlicht ingeschakeld met je contactsleutel.
Je parkeerlicht doet het niet, maar als je het inschakelt loopt je accu leeg.
 
Hoe kan je accu leeglopen als je iets inschakelt wat het niet doet?

Kan ernaast zitten, maar volgens mij kun je de sleutel nog een standje verder draaien dan alleen het stuurslot. Staat een 'P' als indicatie bij.

In die stand zijn zaken als waarschuwingslichten weer beschikbaar. Maar je accu loopt in die stand, ook zonder ingeschakelde lichten, langzaam leeg (komt denk ik doordat er spanning op bepaalde circuits komt te staan?)

M.a.w.: als je last hebt van een accu die snel leegloopt, en je zet je motor op het stuurslot, dan kan het de moeite waard zijn om te checken of je de sleutel bij het op slot zetten niet toevallig een standje te ver door draait.
 
Wordt tijd dat dit soort aansluitpuntjes standaard op iedere motor aanwezig zijn. Bij voorkeur met een gestandaardiseerde stekker. Dan is het plug & play....
 
Deze Sky lift in januari gekocht en in elkaar gezet.

Door omstandigheden zal hij niet gebruikt worden.

Nieuw prijs was incl. verzenden en de Adapters voor de MT10 630 Euro.

Mag weg voor 450 Euro.

Omgeving Rotterdam.
 

Bijlagen

  • Abba Sky lift.jpg
    Abba Sky lift.jpg
    440,2 KB · Weergaven: 16
Deze Sky lift in januari gekocht en in elkaar gezet.

Door omstandigheden zal hij niet gebruikt worden.

Nieuw prijs was incl. verzenden en de Adapters voor de MT10 630 Euro.

Mag weg voor 450 Euro.

Omgeving Rotterdam.
moooooooi :9~ Scherpe prijs ook :t
 
Beste allen,

Vandaag mijn motor op de paddock stand wakker gemaakt uit zijn winterslaap.

Motor gestart
tcs uitegezet
even warm laten draaien
Ketting even gesmeerd en schoon gemaakt

Toen ik wilde gaan rijden zag ik dat mijn motorstoringslampje brandde.

Heb er een stukje mee gereden, TCS etc. werkt gewoon, maar het lampje blijft ook bij opnieuw starten branden.

Iemand hier bekend mee en/of tips?

Motor is van maart 2019

Gr. Peter
 
Beste allen,

Vandaag mijn motor op de paddock stand wakker gemaakt uit zijn winterslaap.

Motor gestart
tcs uitegezet
even warm laten draaien
Ketting even gesmeerd en schoon gemaakt

Toen ik wilde gaan rijden zag ik dat mijn motorstoringslampje brandde.

Heb er een stukje mee gereden, TCS etc. werkt gewoon, maar het lampje blijft ook bij opnieuw starten branden.

Iemand hier bekend mee en/of tips?

Motor is van maart 2019

Gr. Peter
De Tracer900 (die ik heb) doet hetzelfde. Achterwiel draait (aangedreven) + voorwiel niet = storingsmelding. Dealer kan dit resetten. Geen idee hoe dit zelf te doen.
Ketting smeren met lopende motor? :X
 
De Tracer900 (die ik heb) doet hetzelfde. Achterwiel draait (aangedreven) + voorwiel niet = storingsmelding. Dealer kan dit resetten. Geen idee hoe dit zelf te doen.
Ketting smeren met lopende motor? :X

Ja, ketting smeren met lopende motor... Doe ik altijd zo eigenlijk.

Eerst een beetje wd40 en een poetsdoek om de ketting schoon te maken.

Dan kan je de ketting overal goed inspuiten met S100 en dan poets ik daarna het overtollige smeervet er weer af met een poetsdoek.

Geen goed idee? 8)7
 
Terug
Bovenaan Onderaan