Yamaha MT-10

Raar verhaal, dus na een wheelie moet je terug naar de dealer omdat je dan een storingsmelding krijgt?
Vooral dat een mt10 bekend staat om zijn wheelie gevoeligheid 😁

nee normaal met een burnout zet je je tc uit anders kan je geen burnout maken, je abs lampje wil dan wel eens gaan branden maar dat is weg na een stukje rijden. Met een wheelie kan je abs lampje ook gaan branden maar krijg je geen motor storing. Met tc uit zou je heel zelden maar een storing horen te krijgen maar als je een storing hebt kan je die allen eruit krijgen door hem te resetten met de yamaha computer of een obs2 scanner
Vandaag ECU Flash bij Druijff Racing.
Eind resultaat 164 achterwiel pk's en 112 NM
Bekijk bijlage 1478931

Titanium mooi gekleurd

ik moet wat vaker rijden want mijn titanium kleurt amper, maar ik mis wel de klemmen van de linkpipe op de headers?
 
Ik wil je best geloven, maar vind het wel vreemd.

Vond het ook vreemd,dus gemaild naar Arrow.
Horen er niet op te zitten.
Zitten ook geen inkepingen in de buis om het bij elkaar te knijpen met klemmen.

20191206_194735.jpg
 
Zoals het nu lijkt staat mijn MT 10 volgende week klaar. Ik heb ipv een 2e hands SP gekozen voor een nieuwe normale MT 10 in de kleur ice fluo (grijs met rode wielen). Die kleuren combi vind ik echt bizar mooi!
Nu hopen dat onze vlucht door gaat, zitten nog in het midden oosten.. 😑
 
  • Leuk
Waarderingen: Ibin
Zoals het nu lijkt staat mijn MT 10 volgende week klaar. Ik heb ipv een 2e hands SP gekozen voor een nieuwe normale MT 10 in de kleur ice fluo (grijs met rode wielen). Die kleuren combi vind ik echt bizar mooi!
Nu hopen dat onze vlucht door gaat, zitten nog in het midden oosten.. 😑
Gefeliciteerd. Mooie fiets hoor. Veel plezier en veilige kilometers als je weer op Nederlandse bodem bent...
 
Iemand met een mt 10 tour editie of een met tassen van yamaha dit gehad? Vleugeltjes komen tegen de beugel dus voor nu maar een filtje sticker tussen gedaan. Zou niet mogen horen volgens mij?
B2E698C6-366B-4E13-9861-2BCAFF9F1F58.jpeg
 
Vandaag ECU Flash bij Druijff Racing.
Eind resultaat 164 achterwiel pk's en 112 NM
Bekijk bijlage 1478931

Titanium mooi gekleurd
Je hebt de motor zonder demper afgesteld en ga je nu met db-killer rondrijden? Benieuwd wat het effect van de tune dan is? Of zou je een tune met db-killer kunnen doen met mogelijk iets mindere waarden?

Ik vraag ernaar omdat ik zelf ook met de gedachte speel om whoolich flash te doen.
 
Je hebt de motor zonder demper afgesteld en ga je nu met db-killer rondrijden? Benieuwd wat het effect van de tune dan is? Of zou je een tune met db-killer kunnen doen met mogelijk iets mindere waarden?

Ik vraag ernaar omdat ik zelf ook met de gedachte speel om whoolich flash te doen.
Einddemper zit er gewoon op, alleen dempt zeer weinig,haha.

Op dit Arrow systeem(titanium einddemper en titanium middenpijp) zit geen e-keur en er past ook geen DB-killer in.Dus er veranderd bij mij niks.

Mocht je een Flash laten doen,dan kun je ook een run met DB-killer doen,daar zullen de meeste bedrijven niet moeilijk over doen.Kun je het verschil zien onder dezelfde omstandigheden.

Zelf met een originele set-up inlaat/uitlaat schijnt een Flash een wereld van een verschil te maken.
 
Is er iemand die de Sw- motech blaze tassen heeft op zijn mt 10, wat zijn de ervaringen met die tassen en hoe staat het op de motor
Misschien ook een foto hier op motorforum als je deze hebt

Gebruik ze al een jaar of 7. Eerst op de Street Triple en nu op de MT10. Werkt perfect en doen wat ze moeten doen. Ik kan er voldoende spullen in meenemen voor een rondje van 1,5 week. Ook op hogere snelheden op de autobahn blijven ze goed zitten. Je kunt de inhoud van de tassen met een rits verbreden mocht je de maximale ruimte willen gebruiken. Er zitten ook nog zijvakken aan de buitenkant van de tassen voor wat klein spul zoals een geel hesje bijvoorbeeld.

Het enigste minpunt is dat de tassen langs de kappen schuren die naast je zadel zitten. Maar dat is een eenvoudig op te lossen met een stukje tijdelijk wrapfolie.
 

Bijlagen

  • 3208FD55-B690-41DB-9B51-5A2DC278A463.jpeg
    3208FD55-B690-41DB-9B51-5A2DC278A463.jpeg
    38,2 KB · Weergaven: 30
  • DCDD63D1-F3A6-4CB6-8FCE-1C4BCCE635A9.jpeg
    DCDD63D1-F3A6-4CB6-8FCE-1C4BCCE635A9.jpeg
    49,9 KB · Weergaven: 31
Goed om te horen dat ze voldoen , ik heb ze alleen nodig voor eens een weekend weg .
Maar ik zit te twijfelen tussen de Sw- motech of de yamaha zijtassen , al zit er wel een redelijk prijs verschil in .
 
Terug
Bovenaan Onderaan