Yamaha MT-10

Wie heeft er een origineel yamaha gps steun gemonteerd?
Aangezien deze niet verstelbaar is, hoe is de kijkhoek van de gps?
Ja, ik heb de steun in combinatie met een TomTom. Voor mij werkt het goed. De stand is goed en ik vindt het mooi geïntegreerd.
 
Ik ben aan het orienteren voor een verse set banden voor mijn MT10 . Waar rijden jullie mee en waarom? Ik ben niet iemand die de vellen eraan rijdt en de randje haal ik meestal ook niet. Zoek dus gewoon een set banden die mij vertrouwen geeft.

Banden is zo persoonlijk, die zweert bij die, die bij dat merk.
Iedereen heeft een andere rijstijl en gevoel.
Heb alle merken weleens gehad, rij bij droog maar ook bij nat goed door,schrik niet snel als de motor iets glijdt.
Bij mij komt er niks anders onder dan Bridgestone's.
Circuit ook altijd met Bridgestone gereden.
Dus ik zou voor de S22 gaan.
 
Laatst bewerkt:
Wie heeft er een origineel yamaha gps steun gemonteerd?
Aangezien deze niet verstelbaar is, hoe is de kijkhoek van de gps?
Ik heb voor een gps steun van Hermann Mechatronic gekozen. Voor tomtom of garmin. Perfect afgewerkt en verstelbaar.
 

Bijlagen

  • IMG_0649.jpg
    IMG_0649.jpg
    49,3 KB · Weergaven: 24
ik zou zeggen Dunlop Mk3, metzeler M7RR of de nieuwe M9RR de nieuwe michelin power 5 of zelfs de pilot road 5 en ik rijd er wel de kantjes af, ja ook met de pilot road 5 op een S1000XR ..deze banden geven veel meer plezier dan die echte sportbanden die meestal pas bij een temperatuur van 20gr (lees 50gr bandentemperatuur) beginnen te kleven, daaronder is alles knudde..
just my two cents 😇
 
Banden is zo persoonlijk, die zweert bij die, die bij dat merk.
Iedereen heeft een andere rijstijl en gevoel.
Heb alle merken weleens gehad, rij bij droog maar ook bij nat goed door,schrik niet snel als de motor iets glijdt.
Bij mij komt er niks anders onder dan Bridgestone's.
Circuit ook altijd met Bridgestone gereden.
Dus ik zou voor de S22 gaan.
ook ik rij altijd met bridgestone.
perfecte band
 
Prachtige bochten, ik vraag me alleen af hoe je deze zo mooi houdt op den duur......

Gistern heb ik een OEM-quickshifter geinstalleerd, dat stelde op zich niet veel voor. Alleen krijg ik nu het "QS"-symbooltje niet op het scherm, de handleiding heb ik gevolgd..... Heeft iemand van jullie daar ervaring mee? Hoor graag van jullie,

Gr. Marcel.
 
Banden is zo persoonlijk, die zweert bij die, die bij dat merk.
Iedereen heeft een andere rijstijl en gevoel.
Heb alle merken weleens gehad, rij bij droog maar ook bij nat goed door,schrik niet snel als de motor iets glijdt.
Bij mij komt er niks anders onder dan Bridgestone's.
Circuit ook altijd met Bridgestone gereden.
Dus ik zou voor de S22 gaan.

De S21 was/ is top! voor kan nog wel een seizoen, maar achter zit na 4500km misschien nog 1000km op en dan ben ik wel toe aan een S22.

Voor:
voor.JPG

Achter:
achter.JPG
 
Ik had een nieuwe spruitstuk gekocht.
Vrijdag Peek besteld.
Vanavond even met de hand met Peek gepoetst.
Bekijk bijlage 1463169

Om even het verschil te zien, de verbinding stukken eerst met een grijze scotchbrite gedaan daarna Peek met de hand.

Bekijk bijlage 1463170

Bekijk bijlage 1463171

Weet niet of ik de hele uitlaat met scotch moet doen, wat denken jullie?

super netjes als je de linkpipe van titanium hebt zou ik die ook even mee pakken

Prachtige bochten, ik vraag me alleen af hoe je deze zo mooi houdt op den duur......
Gr. Marcel.
Niet meer rijden als het regent of als de weg nat is, verder af en toe even met wat wd40 insmeren om ze schoon te houden en zodat ze mooi blauw kleuren
 
Heb de rest van de spruitstuk gewoon met een poets machine gedaan,dus geen scotchbrite.

20200204_204951.jpg


20200204_205303.jpg


Was eigenlijk zo klaar,scheelt dat het een nieuw spruitstuk is.
 
Prachtige bochten, ik vraag me alleen af hoe je deze zo mooi houdt op den duur......

Gistern heb ik een OEM-quickshifter geinstalleerd, dat stelde op zich niet veel voor. Alleen krijg ik nu het "QS"-symbooltje niet op het scherm, de handleiding heb ik gevolgd..... Heeft iemand van jullie daar ervaring mee? Hoor graag van jullie,

Gr. Marcel.

Wat ik moest doen om het actief te krijgen.
contact uit.
vanuit neutraal op schakelen naar 2 en vast houden op bovenste punt.
Dan contact aan en vast houden totdat QS symbool verschijnt.

(weet niet of dit in de handleiding staat?)

maar daarna werkte het perfect! (ik heb zo een QS voor 50 euro op de kop getikt :] )
 
Ik ben aan het orienteren voor een verse set banden voor mijn MT10 . Waar rijden jullie mee en waarom? Ik ben niet iemand die de vellen eraan rijdt en de randje haal ik meestal ook niet. Zoek dus gewoon een set banden die mij vertrouwen geeft.
Ik ben overgegaan op Michelin Road 5 banden. Het verschil met de oude Bridgestone banden vind ik enorm. Deze plakken echt aan de weg en het nemen van een rotonde wordt een eitje. De Bridgestone banden zijn een stuk harder dan de Michelin banden. Ik vind het rijden met deze banden dan ook veel prettiger.
 
Laatst bewerkt:
Wat ik moest doen om het actief te krijgen.
contact uit.
vanuit neutraal op schakelen naar 2 en vast houden op bovenste punt.
Dan contact aan en vast houden totdat QS symbool verschijnt.

(weet niet of dit in de handleiding staat?)

maar daarna werkte het perfect! (ik heb zo een QS voor 50 euro op de kop getikt :] )
 
Hi Digime,

In de handleiding staat 10 seconden vasthouden, is echter te weinig.....heb uiteindelijk na circa 30 seconden vasthouden het symbool in het scherm gekregen....
Bedankt voor je reactie! Ben je tevreden met de quickshifter?

Gr. Marcel.
 
Hi Digime,

In de handleiding staat 10 seconden vasthouden, is echter te weinig.....heb uiteindelijk na circa 30 seconden vasthouden het symbool in het scherm gekregen....
Bedankt voor je reactie! Ben je tevreden met de quickshifter?

Gr. Marcel.

Zeker! leuk speeltje en het geluid erbij! :]
 
Vandaag mijn motor weggebracht voor garantie,lekke carterpakking, nog geen 3000 km op de teller.

Volgende week ophalen en dan het titanium systeem monteren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan