Yamaha MT-10

Mag ik zo brutaal zijn om te vragen wat zoiets ongeveer kost Ryan? Ik woon in noord Nederland, maar niemand hier in de buurt die dat ook doet, dus Druijf is dan voor mij het dichtst bij.
lijkt mij echt wel wat aangezien ik hier alleen maar positieve reacties lees👍🏻

Weet niet wat noord Nederland is bij jou maar Mad Racing in Noord Scharwoude (Alkmaar) kan ook met Woolich tunen.
 
Mag ik zo brutaal zijn om te vragen wat zoiets ongeveer kost Ryan? Ik woon in noord Nederland, maar niemand hier in de buurt die dat ook doet, dus Druijf is dan voor mij het dichtst bij.
lijkt mij echt wel wat aangezien ik hier alleen maar positieve reacties lees👍🏻
Compleet fun pakket net geen 1100 euro, incl. ECU flash en MWR luchtfilter
Net van de week prijsopgaven gekregen.
 
Hoe werkt zo'n pit limiter nou? Al rijdend knopje in blijven drukken en dan gaat en blijft de motor 5000 toeren draaien?
Maakt niet uit in welke versnelling?
 
Hallo Ryan
Even een vraagje, h de b uit sleen zit bij jou in de achtertuin.
Of kan die dit niet?

Henk kan dit niet, was al bij hem geweest. Enkel als je er een rapidbike EVO opzet en dan valt het nog veel duurder uit. Heeft wel bijkomstige voordelen tegenover Woolich.
 
Hoe werkt zo'n pit limiter nou? Al rijdend knopje in blijven drukken en dan gaat en blijft de motor 5000 toeren draaien?
Maakt niet uit in welke versnelling?

Knop indrukken en zogauw je naar de eerste versnelling schakelt laat je het toerental zakken. Dan opvoeren naar 5k toeren en dan begint hij te klapperen. Rij je dik 50km/u. Knop uit of schakelen en hij is uit. Het is niet zo dat hij gelijk gaat remmen naar 50 km/u zogauw je de knop indrukt, kunt gewoon blijven rijden.
Treed in werking zogauw je de eerste versnelling in schakelt en onder de 5k toeren komt.
 
Bij deze officieel.
mijn akrapovic link-pipe/decat mag weg, heeft1 seizoen onder mijn motor gezeten. Ik vraag er 450€ voor zoals hij is maar tegen meer prijs wil ik hem wel polijsten
B8CD1BCA-7859-4DED-A04C-8B36B8860DDD.jpeg
 
Vandaag contact gehad met Erwin Druijf en jullie zitten qua prijs idd goed👍🏻
Komend seizoen ga ik een afspraak met hem maken voor het hele pakket😃.
Ben overtuigd door jullie reacties.
Heb ik tot die tijd nog de tijd om eventueel nog de motor te voorzien van katvervanger en een goede demper met db-killer.
 
Vandaag tegen het einde van de rit schoof het randjes steeds wat verder op. Begin wat meer vertrouwen te krijgen in de motor nu.
Ben benieuwd hoe lang de Roadsmart 3 op deze motor mee gaat, ik laat wel weten als ik er doorheen ben, wat hopelijk nog even duurt :)

20200926_170005.jpg
 
Mooie motor hoor...
Nou, er zit zo ondertussen al weer het nodige op. Niet vandaag, maar eerder deze week 4 framedoppen van R&G besteld.
Is dat nog functioneel of puur voor de looks?
Heb trouwens geen andere MT10 zien staan zo even snel...
 
Is dat nog functioneel of puur voor de looks?
Heb trouwens geen andere MT10 zien staan zo even snel...
Mijne stond naast de friet-kar.
Ik vindt de gaten in het frame aan de zijkant niet zo mooi.
Daar heb je van R&G doppen voor die de gaten afdichten.
Als ze er op zitten zal ik wel een foto plaatsen.
 
Gewoon met auto-shampoo schoonmaken. Soms een ontvetter, Stipt Polish Point heeft een hele goede die niets aantast. Daarna ‘dik’ in de was zetten om aanhechting te verminderen. Afspoelen en in mijn geval droog blazen met een bladblazer...😄 Verder gebruik ik een transparante goed hechtende kettingspray. Ik vindt een witte ketting niet mooi...
 
Terug
Bovenaan Onderaan