Yamaha MT-10

Denk dat ik daar binnenkort wel even gebruik van ga maken Ryan.
Zat net nog even te neuzen op sites van zaken hier in de regio en ook daarbuiten is het overval hetzelfde. Niet op voorraad en sommige zelfs lever tijd augustus.
Stuur me maar berichtje als je het er aan toe hebt, help je graag. Zit redelijk goed in de stof zeg maar 😉
 
Mooi.... MTB's ook in een 'ver' verleden mij mee bezig gehouden! Zelf opbouwen met onderdelen uit heel Nederland...

Dit was de laatste.... jaartje of 6 geleden...

DSC_1412.jpg
 
Ben je al wat opgeschoten met knutselen Martin?👌🏻
Maandag wat kleinen dingetjes gedaan, maar het was wel aardig weer, de weg droog, én ik had nog geen meter gereden met de motor sinds ik deze heb, eigenlijk, hélemáál nooit op deze motor! ;) dus.... opgestapt en anderhalf uur maar eens 'getest'! :]
Jaja... hier kan ik wel aan wennen!!

Knutselen doe ik van het weekend wel weer!
 
Maandag wat kleinen dingetjes gedaan, maar het was wel aardig weer, de weg droog, én ik had nog geen meter gereden met de motor sinds ik deze heb, eigenlijk, hélemáál nooit op deze motor! ;) dus.... opgestapt en anderhalf uur maar eens 'getest'! :]
Jaja... hier kan ik wel aan wennen!!

Knutselen doe ik van het weekend wel weer!
Wat een machine hè!
Krijg je zeker geen spijt van💪🏻😎
 
Net circuitdag Assen geboekt, dit keer er bij CRT. Ervaren groep, 21 mei. Hoop er dit jaar 3 te doen!
Altijd goed geregeld bij CRT💪🏻
Als je de kans krijgt (mochten ze dat nog eens organiseren), dan zou je de pirelli dag eens moeten boeken bij CRT.
Die hele dag kost dan rond de 130 euro en dan ook 5 sessies plus een goodiebag van pirelli en de kans om prijzen te winnen.
Paar keer zo’n dag gedaan, scheelt veel geld vergeleken bij een “gewone” CRT dag.
Als ik de kans heb, dan kom ik wel ff buurten daar!👍🏻
 
Altijd goed geregeld bij CRT💪🏻
Als je de kans krijgt (mochten ze dat nog eens organiseren), dan zou je de pirelli dag eens moeten boeken bij CRT.
Die hele dag kost dan rond de 130 euro en dan ook 5 sessies plus een goodiebag van pirelli en de kans om prijzen te winnen.
Paar keer zo’n dag gedaan, scheelt veel geld vergeleken bij een “gewone” CRT dag.
Als ik de kans heb, dan kom ik wel ff buurten daar!👍🏻
Gezellig! Pirelli dag stond er nu ook weer tussen voor 135 eu.
Helaas moet je daarvoor ook Pirelli banden hebben en ik heb net een verse set S22 laten monteren.
En 135 eu plus setje pirelli's komt op kleine 500 dus dan wordt het toch een duur dagje 😅
 
Gezellig! Pirelli dag stond er nu ook weer tussen voor 135 eu.
Helaas moet je daarvoor ook Pirelli banden hebben en ik heb net een verse set S22 laten monteren.
En 135 eu plus setje pirelli's komt op kleine 500 dus dan wordt het toch een duur dagje 😅
Daar heb je gelijk in🤣
Mijn racer stond sowieso al op Pirelli Supercorsa’s, dus was geen probleem.
Maar altijd leuke dagen, is voor mij alweer een paar jaren geleden.
Wie weet in de toekomst nog een keer💪🏻
 
Ik had trouwens een seatcover besteld bij pyramid plastics begin dit jaar.
Niet erbij stilgestaan dat de UK niet meer bij de EU hoort.
Dat wordt waarschijnlijk nog BTW aftikken bij levering😅
Gelden nou dezelfde regels voor als bestellingen uit bv China.
 
Terug
Bovenaan Onderaan