Yamaha MT-10

wat ik zelf kan doen doe ik zelf maar sommige dingen zijn helaas niet zelf te doen zonder de juiste spullen, mocht de ABS pomp ontlucht moeten worden heb je daar echt de yamaha software voor nodig(of je moet met gevaar voor eigen leven je motor steeds de abs in knallen) en het zadel aanpassen zal toch ook door een professional gedaan worden. maar verder ben ik niet bang om zelf dingen te doen of te proberen
Sommige dingen idd maar uit handen geven.
Ben erg benieuwd, wat ik aan foto’s gezien heb op het www lijkt het wel top👌🏻
Succes met de vorderingen.
 
vandaag eindelijk een begin gemaakt. Ik begin gewoon met wat foto's
Bekijk bijlage 1587096Bekijk bijlage 1587097Bekijk bijlage 1587098Bekijk bijlage 1587099Bekijk bijlage 1587100Bekijk bijlage 1587101
Dit is de spaghetti die nu allemaal pas gemaakt moet worden

Bekijk bijlage 1587102
Hier kom ik de eerste problemen tegen, deze bracket is voor het monteren van het achterlicht en voor het vast zetten van de stekkers voor de knipperlichten
Bekijk bijlage 1587104
die draden zijn dus een aardig stukje te kort. Dus dat word of verlengen of ze niet vast zetten aan de bracket.
Bekijk bijlage 1587105
De ABS pomp zit bij de R1 een kwartslag gedraaid met aan ander soort beugeltje, Ik kan een beugeltje maken op het werk zodat ik hem kan draaien maar ik moet dus wel andere remslangen halen want de slangen voor de voor rem zijn denk ik niet lang genoeg, maar nu komen er dus wel eindelijk de stalen slangen op

Bekijk bijlage 1587108

de gelijkrichter word ook nog een beetje een dingetje.



Het originele subframe demonteren was eigenlijk een piece of koekie. en het R1 subframe zit er nu even op met de oude bouten omdat ik de nieuwe nog niet binnen heb, net zoals de laatste paar kapjes waar ik nog op wacht. Ik ben in totaal een kleine 2 uurtjes bezig geweest met de oude demonteren en de nieuwe monteren
Ga je een R1 zadel laten modificeren zodat ie op de MT past? Ben erg benieuwd naar het verloop van het project :t
 
Voor wat betreft die fotoshoppies: al die koplampsecties doen me denken aan een dikke Duitse helm. Dit moeten we niet al te serieus nemen (hoop ik)....

Die fotoserie met de aanpassing aan de achterkant is top. Da’s leuk om te volgen. Ben benieuwd naar het vervolg...👍
 
Ga je een R1 zadel laten modificeren zodat ie op de MT past? Ben erg benieuwd naar het verloop van het project :t
ja dat is wel het plan, ik had het idee om een MT10 zadel erbij te kopen welke ik kan slopen en die een soort van te bevestigen aan het R1 zadel zodat de achterkant goed past en de voorkant ook
 
ja dat zijn de dingen die allemaal wat lastiger zijn, Had ook maar even oproepje gedaan op insta of iemand fotos kon sturen van de locatie van de componenten en die heb ik net mogen ontvangen dus ook dat is allemaal duidelijk nu, ik hoop morgen het laaste stukje binnen te krijgen wat in het subframe hoort en dan kan ik gaan beginnen met componenten op hun plek leggen en beugeltjes en plaatjes maken en als het dan allemaal een beetje mee zit hoop ik het voor maart klaar te hebben
 
Als we het over goed smoelende MT's hebben, kunnen we in plaats van die kotslelijke misvormde gedrochten van renders wat mij betreft beter een voorbeeld nemen aan deze})
SmartSelect_20210122-223734_Instagram.jpg


Schitterende pijp en bochten, carbon wielen, leuke rearsetjes er op.. wat een plaatje:t
 
Als we het over goed smoelende MT's hebben, kunnen we in plaats van die kotslelijke misvormde gedrochten van renders wat mij betreft beter een voorbeeld nemen aan deze})
Bekijk bijlage 1587658

Schitterende pijp en bochten, carbon wielen, leuke rearsetjes er op.. wat een plaatje:t
Ik trek die zogenaamde concept art rotzooi ook altijd zo slecht ..1 of andere beunhaas fotosjopt 3 bestaande motoren door elkaar heen, spectaculair kleurtje en heel internet denkt dat het de nieuwe MT 10 is.. :'):'):'):') :') :')

Had de MT 10 in je post ook al gezien op insta, vooral de velgen vind ik mooi.

Persoonlijk vind ik dit op de uitlaat na misschien wel de mooiste MT10 ever, hier zit voor een godsvermogen aan onderdelen op:


Alleen die voorvorken al, Öhlins FGRT.. 🖤

Ook deze vind ik bloedmooi, die OZ velgen staan hem zo goed..

 
Laatst bewerkt:
Ik trek die zogenaamde concept art rotzooi ook altijd zo slecht ..1 of andere beunhaas fotosjopt 3 bestaande motoren door elkaar heen, spectaculair kleurtje en heel internet denkt dat het de nieuwe MT 10 is.. :'):'):'):') :') :')

Had de MT 10 in je post ook al gezien op insta, vooral de velgen vind ik mooi.

Persoonlijk vind ik dit op de uitlaat na misschien wel de mooiste MT10 ever, hier zit voor een godsvermogen aan onderdelen op:


Alleen die voorvorken al, Öhlins FGRT.. 🖤

Ook deze vind ik bloedmooi, die OZ velgen staan hem zo goed..

Met jou kan ik praten, kenneters wat een pareltjes allebei😍
M'n portemonnee krimpt al als ik er naar kijk....
 
Smaken verschillen. Ik vind het maar een kermis! De zwarte van Gwiedert vind ik tich maal strakker en netter. Alleen zou ik daar liever ook nog zwarte vorkpoten in zien😉
 
Zowel BST- als Rotobox-wielen moeten een reeks tests ondergaan, dit omvat statische belastingsbeoordeling, rotatietraagheid, torsie, impact, bochten en buigen. Ze voldoen aan of overtreffen deze normen die ook worden toegepast op de toegestane wielen.
Ik heb het type Bullet wielen besteld en kon daar geen slechte recensies over vinden.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan