Yamaha MT-10

Ik heb precies 0 dagen circuit en 0 tripjes gepland. Ben een uitzondering volgens mij 8)7
 
Eerste ritje van 2021 liep bij mij niet zo goed af
DD962422-A723-44D8-BE74-4505F7091C9C.jpeg
 
Oeps. Hopelijk valt t mee.

Zie veel mooie plannen mbt tripjes en circuitdagen. Ik heb nog niets vastgelegd maar plan is 1 circuitdag en 1 buitenlandse trip gecombineerd met GP bezoek maar hangt ook af van Covid ontwikkelingen.
 
Das 11km te snel toch tegenwoordig?
Ik denk dat je dan wel heel hoog rekent, ik ben vorig jaar aangehouden 56 km te hard na correctie,en volgens de agent is voor elke km te hard €12, dus €672 maar ik heb hem nog niet,ik ben wel mijn rijbewijs 3 1/2 week kwijt geweest
In jouw geval zou het dan 11x12 zijn €132
 
Ik denk dat je dan wel heel hoog rekent, ik ben vorig jaar aangehouden 56 km te hard na correctie,en volgens de agent is voor elke km te hard €12, dus €672 maar ik heb hem nog niet,ik ben wel mijn rijbewijs 3 1/2 week kwijt geweest
In jouw geval zou het dan 11x12 zijn €132
Ja ach even om aan te geven dat het een beetje exorbitant is. Ik had vorig jaar gratis cursus in de polder twv 500 euri. Op de heen en terugweg geflitst.
Einde van de dag mooi quitte gespeeld:X
 
Ja ach even om aan te geven dat het een beetje exorbitant is. Ik had vorig jaar gratis cursus in de polder twv 500 euri. Op de heen en terugweg geflitst.
Einde van de dag mooi quitte gespeeld:X
Ik vind dat je dan beter geen bedrag kan noemen,want dat slaat nergens op
 
Dat is nog niet bekend gaat vis de OVJ

Alleen snelheid, motor heeft netjes de katalysator en de akra demper heeft een E keur

Dat was voordat ik alles eraf heb gehaald 😅
Maar waarom ging hij je dan in 1e instantie vanwege je geluid achterna?
 
Terug
Bovenaan Onderaan