Yamaha MT-10

Tegenwoordig ben ik instructeur, dat maakt het aan puin schieten wat lastig. :+
Maar dit is ook echt geweldig werk, elke dag is anders, er is altijd wel iets. Voorbeeld:
Dag 1 van 305 : "sergeant ik wil niks liever dan onderofficier worden bij de landmacht"
Dag 3 van 305: "sergeant ik wil stoppen want ik heb heimwee"

:+
Mooi werk, instructie! Ik werk ook al 31 jaar voor Defensie, en ga nog elke dag met veel plezier naar m’n werk. Momenteel wel veel thuiswerken, maar dat is goed te doen.
 
Mooi werk, instructie! Ik werk ook al 31 jaar voor Defensie, en ga nog elke dag met veel plezier naar m’n werk. Momenteel wel veel thuiswerken, maar dat is goed te doen.
Ik doe dit maar 2 jaar (nu nog tot januari) en dan ga ik weer paraat. Instructiewereld is zeker interessant en het valt goed te combineren met de HBO studie die ik volg maar het is niet waar mijn passie ligt. Gelukkig hoef ik niet veel thuis te werken, niks voor mij. Ik zit er nu 17 jaar in (mijn hele volwassen leven) en ik wil niks anders.
 
Ik was de laatste lichting (90-4) die nog 14 maanden in dienst moest. Daarna werd het 12 maanden. Heb best een leuke tijd gehad en me totaal niet verveeld, maar vond het ook niet erg toen het weer afgelopen was. Had het ook niet willen missen... Ik was rupsberger op een YPR 765. Wereld-apparaat was dat dan zeg...
 
Ik was de laatste lichting (90-4) die nog 14 maanden in dienst moest. Daarna werd het 12 maanden. Heb best een leuke tijd gehad en me totaal niet verveeld, maar vond het ook niet erg toen het weer afgelopen was. Had het ook niet willen missen... Ik was rupsberger op een YPR 765. Wereld-apparaat was dat dan zeg...
Haha mooi. Ik ben opgekomen als YPR chauf. Glasbak op rolschaatsen 🤣
 
Ik doe dit maar 2 jaar (nu nog tot januari) en dan ga ik weer paraat. Instructiewereld is zeker interessant en het valt goed te combineren met de HBO studie die ik volg maar het is niet waar mijn passie ligt. Gelukkig hoef ik niet veel thuis te werken, niks voor mij. Ik zit er nu 17 jaar in (mijn hele volwassen leven) en ik wil niks anders.
Naast je werk studeren is een flinke inspanning! wat studeer je?

Hoop dat je het straks kan combineren met mooi weer ;)
 
Nooit geweten dat de MT10 een veteranenmotor was. Wat doe ik eigenlijk met m'n 25 op dit ding 8)7
Moet je voor de lol eens kijken bij bijv de TT wat de gemiddelde leeftijd is van de mensen die van zo'n dikke Panigale afstappen.. Vaak compleet met Lookwell pak uit '94 en bijpassende Premier helm..
 
Moet je voor de lol eens kijken bij bijv de TT wat de gemiddelde leeftijd is van de mensen die van zo'n dikke Panigale afstappen.. Vaak compleet met Lookwell pak uit '94 en bijpassende Premier helm..
Geweldig _O- Ik moet het allemaal nog meemaken...
 
Ik ben weer "legaal", voor nu..
20210414_161740.jpg

Voor mensen die het interessant vinden:
Gemeten op 50cm afstand, 45 graden hoek conform wetgeving:

Geluidsniveau standaard MT10 cat met open EXUP klep stationair: 86,7 db(a)
Zelfde setup, 5500 rpm: 96,4 db(a)
95 db(a) is toegestaan volgens RDW en typeplaatje. Ik zat met de SC/Akra setup op 104-105 db(a) MET db killer.. 😅
 
Ik heb vorig weekend toch maar mijn katalysator er tussen uit gewipt en een 3/4 MIVV systeem geinstalleerd, geluid is stuk beter!
Nu vroeg ik me alleen af hoelang/hoeveel km ik kan rijden zonder een nieuwe afstelling. Heb al geinformeerd bij Druijff, maar die lijkt pas eind mei tijd te hebben 😅
 

Bijlagen

  • IMG-20210410-WA0004.jpeg
    IMG-20210410-WA0004.jpeg
    76,2 KB · Weergaven: 13
Motor loopt mooier na ECU-flash, niet op de bank geweest dus geen uitdraai hoe of wat... :/ Hij zet de ECU even aan de laptop en herschrijft deze.
Wel een heerlijk verbrand benzine geurtje nu uit de uitlaat! Dus iets rijker mengsel nu! Ik ben (voorlopig) tevreden!
 
Motor loopt mooier na ECU-flash, niet op de bank geweest dus geen uitdraai hoe of wat... :/ Hij zet de ECU even aan de laptop en herschrijft deze.
Wel een heerlijk verbrand benzine geurtje nu uit de uitlaat! Dus iets rijker mengsel nu! Ik ben (voorlopig) tevreden!
Apart dat je geen dynorun hebt gehad.. maar mooi dat je tevreden bent.
 
Motor loopt mooier na ECU-flash, niet op de bank geweest dus geen uitdraai hoe of wat... :/ Hij zet de ECU even aan de laptop en herschrijft deze.
Wel een heerlijk verbrand benzine geurtje nu uit de uitlaat! Dus iets rijker mengsel nu! Ik ben (voorlopig) tevreden!
Neem aan dat je dan ook geen 400 moest afrekenen? dat heb ik toen betaald maar wel een aantal runs op de pijnbank.
 
Terug
Bovenaan Onderaan