Yamaha MT-10

Netjes, ben ook op zoek naar een fatsoenlijke broek en schoenen.

Welk merk broek en schoenen heb je genomen?
Ik heb een Kevlar jeans van Macna, met extra bescherming bij de knieën. Ik ben zelf groot fan van Macna en Revit! omdat het beide Nederlands is, gemaakt voor normale Nederlanders. Reed altijd met Alpinestars maar dat lijkt soms toch meer gemaakt voor Italianen van 1.70m en 65kg. En ik ben natuurlijk een patriot. 🇳🇱

Schoenen zijn van Alpinestars.
4069B668-48A1-4F80-BB4B-A75A3CD87222.jpeg
43229F87-274E-4D8B-8D1D-25E3AF1129A9.jpeg
 
Hier ook pas geleden een textiel combi gekocht.
Jas van Bering en broek van Alpinestars.
Normaliter ook altijd in een leren pak maar voor de langere afstanden ga ik voortaan ook voor textiel.
De jas vind ik persoonlijk erg gaaf en lijkt wel soort softshell.
IMG-20220409-WA0010.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een Kevlar jeans van Macna, met extra bescherming bij de knieën. Ik ben zelf groot fan van Macna en Revit! omdat het beide Nederlands is, gemaakt voor normale Nederlanders. Reed altijd met Alpinestars maar dat lijkt soms toch meer gemaakt voor Italianen van 1.70m en 65kg. En ik ben natuurlijk een patriot. 🇳🇱

Schoenen zijn van Alpinestars.
Bekijk bijlage 1760535Bekijk bijlage 1760536

Heeft de broek knoop of ritssluiting?
 
Heeft de broek knoop of ritssluiting?
Beide
Wat kan dus wel? Een Chinees die op zijn zolderkamer net zo lang 4 motoren door elkaar fotoshopt tot het ergens op lijkt?

Ik doe precies niks met dit soort plaatjes omdat er geen fabrikant is die zich iets aantrekt van dit soort creatieve tekenaars. Blijft altijd bij leuke plaatjes op papier.

De nieuwe MT10 is niet moeders mooiste maar ze hebben een hele goede motor nog beter gemaakt. Ik wil hem nog wel ff testrijden dit jaar in ieder geval. En in het echt aanschouwen.
 
Ik heb de nieuwe bij Goedhart zien staan. Deze was al verkocht aan ene meneer Knol (de vlogger).
Deze had van die Petronas kleur velgen. Die kleurstelling vindt ik niet mooi, maar voor de rest vindt ik het model in real live beter dan op de foto’s. Ik vond de ‘oude’ ook nooit fotogeniek en in het echt veel mooier. De voorkant ziet er wat gestroomlijnder uit en de motor is nu veel meer een nakend met minder plastic panelen. Er wordt heel veel gesproken over het uiterlijk van de nieuwe, maar je kunt er pas echt over oordelen als je er naast hebt gestaan. Het is denk ik een kwestie van wennen. Het is dat Yamaha veel leveringsproblemen heeft, maar anders waren ze waarschijnlijk weer niet aan te slepen….
 
Ik heb de nieuwe bij Goedhart zien staan. Deze was al verkocht aan ene meneer Knol (de vlogger).
Deze had van die Petronas kleur velgen. Die kleurstelling vindt ik niet mooi, maar voor de rest vindt ik het model in real live beter dan op de foto’s. Ik vond de ‘oude’ ook nooit fotogeniek en in het echt veel mooier. De voorkant ziet er wat gestroomlijnder uit en de motor is nu veel meer een nakend met minder plastic panelen. Er wordt heel veel gesproken over het uiterlijk van de nieuwe, maar je kunt er pas echt over oordelen als je er naast hebt gestaan. Het is denk ik een kwestie van wennen. Het is dat Yamaha veel leveringsproblemen heeft, maar anders waren ze waarschijnlijk weer niet aan te slepen….
Die is niet verkocht aan die afgrijselijke vlogger hoor, die krijgt ie gewoon.
 
Aankomende zaterdag ga ik op de nieuwe superduke R rijden,gewoon omdat het kan,haha.

Vorige week op de KTM adventure S gereden,was een KTM dag.
Viel vies tegen,mist de power,de motor de hoek omleggen voelde heel apart met het lage zwaarte punt.Totaal niet spannend.
 
Laatst bewerkt:
Beste allen,

Ik wilde graag een nieuwe S22 achterop, maar die blijken dus nauwelijks leverbaar in 190/55. Ervaren meer mensen deze problematiek?

Iemand al eens een 200/55 achterop gehad? Een 190/50 is wel goed leverbaar, maar die is wel vrij "plat" en mijn zijkanten zijn als eerder versleten dan het midden, dus dat wordt dan alleen maar erger denk ik?
 
Beste allen,

Ik wilde graag een nieuwe S22 achterop, maar die blijken dus nauwelijks leverbaar in 190/55. Ervaren meer mensen deze problematiek?

Iemand al eens een 200/55 achterop gehad? Een 190/50 is wel goed leverbaar, maar die is wel vrij "plat" en mijn zijkanten zijn als eerder versleten dan het midden, dus dat wordt dan alleen maar erger denk ik?
Das gek! Ik heb er vorige week maandag 1 besteld bij de bandenboer en woensdag was die er! Vanavond er op laten gooien en de brommer is klaar voor een weekje Tirol!
 
Beste allen,

Ik wilde graag een nieuwe S22 achterop, maar die blijken dus nauwelijks leverbaar in 190/55. Ervaren meer mensen deze problematiek?

Iemand al eens een 200/55 achterop gehad? Een 190/50 is wel goed leverbaar, maar die is wel vrij "plat" en mijn zijkanten zijn als eerder versleten dan het midden, dus dat wordt dan alleen maar erger denk ik?
Ik heb ook heel kort een 200 band eronder gehad, maar de band is te breed voor de velg. de band wordt samen gedrukt en daardoor wat hoger en krijg je het effect dat het eruit ziet als een ei.
 

Bijlagen

  • Dunlop.jpg
    Dunlop.jpg
    190,2 KB · Weergaven: 23
Nou daar ben je geen YouTube voor nodig, past maar op 1 manier. Het is net neuken.
Hahaha ik ga stuk.

Is ook zo, maar ik begreep dat je eerst de kabels moet unpluggen voordat je alles demonteert. Dan cat er onder weg, Dominator er onder, alles vast zetten, kabels er in en dan pas op het contact en starten.
 
Hahaha ik ga stuk.

Is ook zo, maar ik begreep dat je eerst de kabels moet unpluggen voordat je alles demonteert. Dan cat er onder weg, Dominator er onder, alles vast zetten, kabels er in en dan pas op het contact en starten.
De kabels van de O2 moet je gewoon even uit de klemmetjes halen en dan kun je die er gewoon uit en weer in draaien.

De kabels van de klep lopen naar de servo onder je zadel, daar kapje los halen en op de stock broodtrommel kapje eraf en dan vis je die staal kabels er zo uit
 
Terug
Bovenaan Onderaan