Yamaha MT03

simplyted

Rookie
17 sep 2006
2
0
Hallo motor liefhebbers, ik wil graag wat informatie inwinnen betreft de Yamaha MT03 ik bedoel geen informatie van handelaren of promotors van deze fiets.
Maar gewoon informatie van eigenaars van deze leuke fiets, hoe is de zit houding zijn er specifieke klachten van gewrichten op korte of wat langere ritten, rijdt deze motor comfortabel door de stad en B-wegen (speels en behendigheid), zijn er technische mankementen die aan het licht komen als je eigenaar bent van deze motor, zijn er zo wie zo verrassingen in het vooruitzicht?

Ik vraag u deze vragen omdat ik intresse heb in deze motor, zelf rijdt ik op het moment, een Yamaha R6 uit 2001. De reden dat ik intresse heb in een andere motor komt omdat ik nooit op de snelweg rijdt maar alleen in de stad of B-wegen, toen ik bij de dealer was zag ik deze fiets en vond hem er gelijk leuk uit zien, ondanks dat het een 1 cilindertje is.
Ik begrijp dat ik snelheid in moet leveren maar dat vindt ik niet erg, a.s woensdag ga ik even een proefritje maken maar het is toch fijn als ik van MT 03 eigenaren hoor wat er wel of niet aan deze fiets schort.

Ik hoop dat ik informatie toegestuurd krijgt, u kunt ook direct naar mijn mailbox toesturen: dorpsmaf@hotmail.com

Alvast bedankt en groetjes, Simply Ted
 
:W Ted :W
full


Als je ook een icoon wilt hebben of resizen, ff hier vragen. 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan