Yamaha Niken, waarom zoveel occasions?

Als je schouder aan de grond hangt heb je meer aan de ambulance dan aan de politie denk ik. :+
🤫})
1634122872521.jpeg
 
Een oud motormaatje van me kocht gebruikte circuitbanden zodat het net leek of hij heel goed bochten kon nemen :X. Deed ie ook met gebruikte kneesliders8)7
Haha, werkelijk......onder zgn groepsdruk cq commentaar van anderen zoiets doet...... _O-

Mijn kneesliders zijn na 20 jaar nog steeds maagdelijk, daarom hou ik (en mijn motoren) het al zo lang vol........ :+

En recentelijk nog van iemand commentaar gekregen over mijn sliders icm mijn superbike...... |(...Later begreep ik van anderen dat de persoon in kwestie al een paar motoren plat gereden had, al met al dus niet zo verwonderlijk.
 
Laatst bewerkt:
Haha, werkelijk......onder zgn groepsdruk cq commentaar van anderen zoiets doet...... _O-

Mijn kneesliders zijn na 20 jaar nog steeds maagdelijk, daarom hou ik (en mijn motoren) het al zo lang vol........ :+

En recentelijk nog van iemand commentaar gekregen over mijn sliders icm mijn superbike...... |(...Later begreep ik van anderen dat de persoon in kwestie al een paar motoren plat gereden had, al met al dus niet zo verwonderlijk.
Ik rij ook supersport, maar dat is omdat ik die modellen het mooist vind. Qua rijstijl rij ik gewoon door, maar niet zoals de meeste supersport piloten; voordeel is dat ik mezelf en mijn motoren heel hou O-).

Ik verkocht in 2015 mijn GSXR (K7) waar ik al 7 jaar schadevrij mee rondreed; nieuwe eigenaar vouwde ‘m binnen 3 weken op, nadat ie z’n vorige motor (Fireblade) ook al kort had gereden |(. O ja …. WA verzekerd, dus einde hobby (misschien maar beter ook).
 
Begin jaren '90 reed ik met mooie rode kneesliders. Op een bepaald moment waren ze bijna doorgesleten. Toen er bij een tankstation een andere motorrijder stopte, met precies dezelfde sliders, maar dan zonder een enkel krasje, vroeg ik hem of hij wilde ruilen. De ongelukkige snauwde mij woedend toe: "dat afslijten doe ik zelf wel!" :+
 
Ik rij ook supersport, maar dat is omdat ik die modellen het mooist vind. Qua rijstijl rij ik gewoon door, maar niet zoals de meeste supersport piloten; voordeel is dat ik mezelf en mijn motoren heel hou O-).

Ik verkocht in 2015 mijn GSXR (K7) waar ik al 7 jaar schadevrij mee rondreed; nieuwe eigenaar vouwde ‘m binnen 3 weken op, nadat ie z’n vorige motor (Fireblade) ook al kort had gereden |(. O ja …. WA verzekerd, dus einde hobby (misschien maar beter ook).
Daarom heb ik de 888 ook 16 jaar al in mijn bezit.....en geen enkele bekeuring. Mooie superbike, althans staat met dikke letters op de zijkuipen, voor mijn tourritten.... :]
 
Begin jaren '90 reed ik met mooie rode kneesliders. Op een bepaald moment waren ze bijna doorgesleten. Toen er bij een tankstation een andere motorrijder stopte, met precies dezelfde sliders, maar dan zonder een enkel krasje, vroeg ik hem of hij wilde ruilen. De ongelukkige snauwde mij woedend toe: "dat afslijten doe ik zelf wel!" :+
Doet me denken aan een collega van mij, vrachtwagenchauffeur.
Werd staande gehouden door twee motoragenten voor een routinecontrole.
Vraagt hij zo tussen neus en lippen door aan de ene: "kun je eens aan jouw collega vragen of hij mij zijn vierkante banden niet wil schenken? Ik zal er de kantjes wil vanaf rijden"

Die is me toch met een pak bekeuringen weer vertrokken...
:X
 
  • Haha
Waarderingen: RR.
Veenendaal, bij één van de eerste MF meetingen toen het nog mocht en zonder al die rare figuren waar ik niet wil bijhoren....
Ach, dat was mss juist wel het leukste..............:P
Al die verschillende soorten motoren en rijders op de MFMM bij de Mac in Veenendaal.
Dat je je niet wil aansluiten bij iedere groep lijkt me duidelijk. Maar 't is wel leuk om te kijken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan