Nah die vallen om bij het eerste stoplicht wat ze tegenkomen, deze moet je namelijk zelf rechtop houden.Dan maar conservatief; ik vind het er echt niet uitzien . Misschien een leuk stapje omhoog voor een MP3-rijder .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nah die vallen om bij het eerste stoplicht wat ze tegenkomen, deze moet je namelijk zelf rechtop houden.Dan maar conservatief; ik vind het er echt niet uitzien . Misschien een leuk stapje omhoog voor een MP3-rijder .
Het exclusieve Bimota heeft naafbesturing in de Tesi 1,2 en 3 zitten.Het is geen toermotor,eerder een sportieve toermotor,maar je merkt met rijden dat al dat gewicht aan de voorkant zit,
buiten omdat het kan idee zie ik geen toegevoegde waarde van dat enkelzijdige ophanging systeem aan de voorkant,
het is verder ook bijna nergens toegepast op straatmotoren,geloof dat Gilera toen ook een poging gewaagd heeft,maar ook dat
was geen verkoop succes.
Bekijk bijlage 1783353
Het is geen toermotor,eerder een sportieve toermotor,maar je merkt met rijden dat al dat gewicht aan de voorkant zit,
buiten omdat het kan idee zie ik geen toegevoegde waarde van dat enkelzijdige ophanging systeem aan de voorkant,
het is verder ook bijna nergens toegepast op straatmotoren,geloof dat Gilera toen ook een poging gewaagd heeft,maar ook dat
was geen verkoop succes.
Bekijk bijlage 1783353
Het exclusieve Bimota heeft naafbesturing in de Tesi 1,2 en 3 zitten.
Dit is de Tesi 1:
Bekijk bijlage 1783375
Vet cool toch!
Dat is wat anders dan enkelzijdige ophanging.Het exclusieve Bimota heeft naafbesturing in de Tesi 1,2 en 3 zitten.
Dit is de Tesi 1:
Bekijk bijlage 1783375
Ja inderdaadDat is wat anders dan enkelzijdige ophanging.
Ik ook maar dan wel van Wout van Aert ....Ben net terug van 11 dagen Tour De France en ben daar in de ban van de Niken geraakt.Zou dit wel eens willen testen maar vind voor het moment geen dealer in mijn streek die er één staan heeft.Iemand enig idee waar er wel beschikbaar zijn.Moet wel in Belgie zijn natuurlijk.
Deze ochtend bij twee langs geweest en noppes,ga nu naar een derde die een tweedehands staan heeft.Ik zou zeggen:
Ga naar een Yamaha-dealer in de buurt en laat hem uitzoeken waar er in België een Niken staat om proef te kunnen rijden.
Die verwijzen jou echt wel verder. Desnoods loopt de zoektocht via de importeur.
Of toevallig via de importeur? Hebben ze voor mij wel een keer gedaanDeze ochtend bij twee langs geweest en noppes,ga nu naar een derde die een tweedehands staan heeft.
Dit vraagt om zoveel meer tekst dan 1 regel! Wat trekt je aan, hoe rijdt het vergeleken met je BMW? etc. etc.Kogel is door de kerk,Niken staat in mijn garage naast mijn BMW.Denk dat mijnen Duitser niet veel meer gaat buiten komen.
Dacht dat hij ook gewoon omvalt als je hem niet ondersteunt? Wat dat betreft reageerde die toch als een twee wieler?Zag er vandaag eentje geparkeerd staan en verbaasde me dat hij op een standaard stond en dus 1 kant ophing.
Dat had inderdaad handig geweest,heb de mijne laten omvallen op parking hotel dat op een helling lag.Gelukkig deden de valblokken hun werk.270kg is inderdaad stevig maar als je aan het extra mechanisme denkt dat er bij is gekomen valt het me eigenlijk nog mee. Wel jammer dat je hem niet kunt blokkeren zoals de MP3. Lijkt me handig bij het manoeuvreren op zeer lage snelheid. Er zijn genoeg lullige omkiep ongelukjes bij manoeuvreren op bv lichte hellingen.