ja dat was bij mij ook al opgevallen, voor 3190 was dat een mooie koop geweest!
Dat wel, al weet je waarschijnlijk wel hoe de scooter is bereden, als het een demo is (wat ik denk); direct altijd vol gas.
Nu wil ik niet zeggen dat ik mijn huidige motorscooter netjes heb ingereden, maar waar mogelijk heb ik er zeker wel aan gedacht en vanaf 1000km wel vol aan het gas gedraaid. Eerder natuurlijk ook wel, maar niet constant. Aan de andere kant; je hoeft zo'n 2e handsje niet meer in te rijden.
Maar goed, eerst maar eens op zo'n NMAX 155 sturen om te zien of het zijn meerprijs waard is en natuurlijk krijg je weer geen reet terug voor mijn huidige motorscooter die een half jaar oud is, mocht de NMAX mij bevallen. In principe voldoet mijn huidige motorscooter, maar snelweg lukt niet en je bent echt een underdog omdat de top zo rond de 90km/u ligt, op goede dagen 100km/u of een beetje meer. Als de NMAX op slechte dagen 110km/u kan halen en op goede dagen 120km/u of wat vlotter.. tsja... ik had eigenlijk nooit mijn Suzuki Sixteen 150 moeten verkopen. En natuurlijk jammer dat Suzuki nu niets heeft qua kleine scooters met wat meer pit (150cc of 300cc), zonder meteen op een kolos als een Burgman te moeten stappen. Ook een leuk ding, maar voor in mijn garage naast de huidige motorfiets, net wat te groot.
In mei heb ik de NMAX 155 een kort weekje onder mijn kont, dus nog even geduld.