etretat betekent hopelijk drone...Dankjewel!
Vandaag binnendoor naar Etretat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
etretat betekent hopelijk drone...Dankjewel!
Vandaag binnendoor naar Etretat.
Haha, ik heb nog wel gereden op de Diversion afgelopen 3 weken. 2 toerritjes, zoon wilde natuurlijk weer achterop. Denk 90km totaal ofzo. Maar op de Nmax ben ik al meer dan 500km verder. Ben zo blij met dat ding. Zo licht, wendbaar en kom gewoon relaxt en mindful op de zaak aan.Ik weet nu al dat je bijna niet meer op je diversion gaat rijden
Veel plezier Gerdien! Ben benieuwd naar je filmpjes later. En ook naar je kampeerervaring met de Nmax. Have fun!Dankjewel!
Vandaag binnendoor naar Etretat.
Eenmaal op een scooter kom je er niet meer vanaf.Haha, ik heb nog wel gereden op de Diversion afgelopen 3 weken. 2 toerritjes, zoon wilde natuurlijk weer achterop. Denk 90km totaal ofzo. Maar op de Nmax ben ik al meer dan 500km verder. Ben zo blij met dat ding. Zo licht, wendbaar en kom gewoon relaxt en mindful op de zaak aan.
Zeker geen spijt van deze aankoop nog.
Ik had een paar haar geleden een Aprilia SR 300 gekocht, nieuw.Haha, ik heb nog wel gereden op de Diversion afgelopen 3 weken. 2 toerritjes, zoon wilde natuurlijk weer achterop. Denk 90km totaal ofzo. Maar op de Nmax ben ik al meer dan 500km verder. Ben zo blij met dat ding. Zo licht, wendbaar en kom gewoon relaxt en mindful op de zaak aan.
Zeker geen spijt van deze aankoop nog.
prachtig
Prachtige beelden. Wat je met een drone al niet kan doen.Andere mensen lopen die berg op, ik blijf lekker beneden en stuur mijn drone erop uit. Veel beter. Sjouwen met motorlaarzen en pak is niet ideaal. En ik ben natuurlijk lui aangelegd.
Ja dat meer lol herken ik wel ja. Ik durf ook meer met de scooter, gebruik zijn flexibiliteit en je kan nog best een aardig bochtje pakken....
Echter kwam ik erachter dat ik op m'n 300 cc scoot veel meer LOL had dan op de BMW.
...
Enige die ik nog mooier vind is n Honda x adv 750 maar ben nog steeds verliefd op m'n gilera
...
Ik heb dat wellicht gemist, maar waar rij je nu mee?Ja dat meer lol herken ik wel ja. Ik durf ook meer met de scooter, gebruik zijn flexibiliteit en je kan nog best een aardig bochtje pakken.
Die Honda vind ik zelf wat apart. De NC 750 Integra daarentegen vind ik wél heel mooi. Ook de xmax 300 van Yamaha.
Morgen naar Mont-Saint-Michel. Ik bezoek dit keer aardig wat touristische dingen. Andere jaren jakkerde ik vooral een eind weg.
Ik heb 2 Dolmen/Tumulus/Hunebedden bezocht. Deze is 6.500 jaar oud en zo groot als een half voetbalveld. Het is de Tumulus de Colombiers-sur-Seulles.
De motor doet het fantastisch. Vandaag een eind over een onverhard pad gereden, ging prima. Je moet wat als je die dolmen wilt zien.
Bekijk bijlage 1644441
Wat een bijzondere foto!Touristische attracties zijn nog best druk. Vorig jaar was het rustiger toen halverwege juni landen weer opengingen.
Mont-Saint-Michel was mij te druk. Raar om te zien in Coronatijd. Maar buiten was lekker rustig gelukkig.
Franse motorrijders zijn stomverbaasd dat ik op een Nmax helemaal uit Nederland kom rijden.
Bekijk bijlage 1644773
Vermoed weer met de drone genomenWat een bijzondere foto!
Ik kende het niet. Echt een heel bijzonder plaatje zo. Kan zo uit een sprookjesboek komen.Vermoed weer met de drone genomen
Je kan dit "eiland" van verre zien, zelfs van af de snelweg.
Ben er vaak langs gereden met de vrachtwagen en zelfs van een afstandje is het fascinerend om te zien.
Ik geloof zelfs dat het de drukst bezochte attractie van Frankrijk is. Ik was er ook nog nooit geweest. Betoverend mooi.Ik kende het niet. Echt een heel bijzonder plaatje zo. Kan zo uit een sprookjesboek komen.
Mijn Nmax heeft tot nu toe geen last van roest, maar de Sym Mio van mijn vrouw wel. Eén keer per jaar wrijf ik de uitlaat in met een heel simpel maar effectief middeltje: kachelzwart! Als de uitlaat roestig is, de ergste roest met een zachte staalborstel bewerken zodat de meeste roest weg is. Vervolgens wat kachelzwart (in elke kachelwinkel te koop) op een doek doen en de uitlaat er dunnetjes mee insmeren. (trek wel latex handschoenen aan!)Vandaag bij Yamaha weer mijn NMAX 155 mee terug genomen na een demo te hebben ingeleverd en zag nu dat mijn uitlaat roestspikkels heeft. Ondanks dat ie in de ACF50 is gezet.. maar goed, dat soort standaard uitlaten zijn altijd van slechte kwaliteit.
Misschien in de nabije toekomst een andere uitlaat erop gooien (voor dat het zou doorrotten zijn we jaaaren verder, maar ik zet er altijd graag een andere uitlaat op), maar dat is meestal een volledig systeem en normaal gesproken moet dat wel afgesteld worden. Iemand ervaring met een andere uitlaat op de NMAX?
Verder weer heerlijk teruggereden.. blijft een lekker ding, die NMAX. Had een Yamaha XSR125 als demo te leen, maar je merkt toch echt wel dat die 155 feller is.. en een scoot is gewoon fijn rijden. Vermogen is hetzelfde, maar koppel denk ik wat meer. Als ik A1 zou moeten rijden, zou ik eigenlijk nu gewoon eerder neigen naar een motorscooter. Niet zo gaaf als motorrijden, maar zoveel relaxter. Gas, remmen... en zo'n NMAX is zo wendbaar en licht.. dansen op twee wielen in de korte bochtjes en op rotondes. Eigenlijk zou er nog een NMAX 250 of 300 moeten komen en die dan zo licht mogelijk maken. Max 150kg ofzo.