Vulcan Scoot
Die hard MF'er
Inderdaad, dat spul dus!Zebraline!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Inderdaad, dat spul dus!Zebraline!
Beetje kachel moet toch roken...?Ik heb een keer kachelzwart op een uitlaat gedaan, daarna rookte het een tijdje flink. Ik had er geen goed gevoel bij.
Ik heb technisch niks veranderd, ik vind de scoot prima zo.Nu 2 jaar verder en een 5000 km op de teller.
Nieuw gekocht.
Erg fijne machine mag ik zeggen.
Enige aangepaste is 12 grams d'r pulley sliders.
Wat hebben jullie technisch veranderd en wat zijn jullie ervaringen?
Ik heb ook niks aangepast. Ik twijfel nog wel over Dr.Pulley sliders. In een verleden had ik deze (+dr.Pulley sportvario) op mijn Honda PCX125. Mijn ervaring was toen matig positief. De PCX reed wind mee ietsje harder, maar wind tegen langzamer dan met de standaard vario en sliders.Nu 2 jaar verder en een 5000 km op de teller.
Nieuw gekocht.
Erg fijne machine mag ik zeggen.
Enige aangepaste is 12 grams d'r pulley sliders.
Wat hebben jullie technisch veranderd en wat zijn jullie ervaringen?
Hoho, 155, he?Geweldig Gerdien!
Dat beloofd straks een prachtige film te worden waar ik nu al naar uit kijk.
Vrouw met 125cc scooter zet alle Hells Bengels en andere posers te kakken
Oeps!Hoho, 155, he?
Appeltje eitje.Oeps!
Tsja....dan is het eigenlijk geen kunst meer LOL
Nou het is maar 1 gram verschil met origineel maar ik was tevreden.Ik heb ook niks aangepast. Ik twijfel nog wel over Dr.Pulley sliders. In een verleden had ik deze (+dr.Pulley sportvario) op mijn Honda PCX125. Mijn ervaring was toen matig positief. De PCX reed wind mee ietsje harder, maar wind tegen langzamer dan met de standaard vario en sliders.
Wat zijn jouw ervaringen Enjoy2wheels met de Dr.Pulley sliders?
Je hebt al genoeg moois meegemaakt!Preview van de eerste helft van mijn nieuwe video.
Vanaf nu ga ik door een mooier landschap rijden, tot nu toe was het landschap best saai.
Op de snelweg rijd ik meestal 110-115. Gaat prima, ik word niet veel ingehaald. Haal zelf wel veel in.Je hebt al genoeg moois meegemaakt!
Wat is zo'n beetje jouw gemiddelde snelheid op de snelweg?
Moeten ze in Frankrijk nou die baklap ook buiten op of zijn dat gewoon mensen die bang zijn het buiten te vangen?
Motortrillingen of trillingen in je aandrijving die voel je niet in je stuur, die voel je in je zadel.@Enjoy2wheels (...) Ik blijf trouwens nog wel wat trillingen in het stuur houden vanaf 110 km/u oid, ondanks dat ik het topkofferrek er af heb. Kan ook zijn dat dat het blokje is wat gewoon flink z'n werk doet. Aan de andere kant kom ik zelden boven de 110 op de NMAX.
Motortrillingen of trillingen in je aandrijving die voel je niet in je stuur, die voel je in je zadel.
Die trillingen komen van je wielen en meest waarschijnlijk van je voorwiel. Laat je wielen eens goed balanceren, dat zou het probleem moeten oplossen.
In de gebruikershandleiding van mijn Beverly 300 staat bij de banden uitdrukkelijk vermeld:
"THE WHEELS FITTED WITH TYRES SHOULD ALWAYS BE BALANCED. RIDING THE VEHICLE WITH VERY LOW TYRE PRESSURE OR WITH INCORRECTLY BALANCED TYRES CAN LEAD TO DANGEROUS STEERING VIBRATIONS."
Ga gewoon naar een degelijke bandenzaak. Die zouden de nodigde apparatuur moeten hebben.Dat is waar ook, moet waarschijnlijk uit voorwiel komen. Nadeel: de meeste motorzaken kunnen die kleine wielen niet balanceren, te kleine maat.
Dus dan moet je naar de brommerzaak en die hebben vaak niet 1-2-3 tijd.