Yamaha NMAX 125 / 155

Ik heb nieuwe zijtassen die veel beter passen en ook nog volledig waterdicht zijn. Ze staan ook veel mooier, vind ik.



IMG_20210824_114944.jpg


IMG_20210824_094956.jpg
 
Goedemiddag

Ik ben Sejo heb sinds gisteren een NMAX 155,deze heb ik gekocht bij Van Kuinder motoren in Hilversum bj 2020 met 488 km. Eerste rit met mooi weer en zon van 50 km beviel mij erg goed.

Ik wil jullie hier allen bedanken ,want op deze forum kon ik alles ;-)maar dan echt alles vinden wat ik wilde weten over NMAX 155.
Bedankt nogmaals
IMG-20211016-WA0012.jpeg

Top forum
 
Laatst bewerkt:
Dag allemaal

Heb nog ondertussen 180-200km gemaakt.
Zag ergens hier op deze forum iets over comfort zadel(rond 300€). Denk dat inderdaad en goede investering zou zijn... Aangezien dat ik van plan ben om deze langer te houden.
@Gerdien ik neem aan dat deze wel verschil maakt?
Gr Sejo
✌🏻
 
Dag allemaal

Heb nog ondertussen 180-200km gemaakt.
Zag ergens hier op deze forum iets over comfort zadel(rond 300€). Denk dat inderdaad en goede investering zou zijn... Aangezien dat ik van plan ben om deze langer te houden.
@Gerdien ik neem aan dat deze wel verschil maakt?
Gr Sejo
✌🏻
Daar ben ik heel duidelijk over geweest, dat maakt heel veel verschil. Zonder dat zadel zou ik er niet mee op reis kunnen.
 
Prijs van de nieuwe NMAX 155 is bekend. € 4199,-. Althans, ik neem aan dat ze nu wel de nieuwe komend jaar inzetten. Dus met start/stop, tractiecontrole, keyless etc. Nette prijs, 200 euro meer voor de technologie die je er bij krijgt.
 
Prijs van de nieuwe NMAX 155 is bekend. € 4199,-. Althans, ik neem aan dat ze nu wel de nieuwe komend jaar inzetten. Dus met start/stop, tractiecontrole, keyless etc. Nette prijs, 200 euro meer voor de technologie die je er bij krijgt.
oei dan wordt het wel erg aantrekkelijk .........
 
oei dan wordt het wel erg aantrekkelijk .........

Op de site zie ik nu de nieuwe 155 met die prijs. Het is idd erg aantrekkelijk. Erg mooi prijsje voor wat je krijgt. Ik zal mijn NMAX er niet op inruilen, maar dat komt omdat ik er niet zo heel veel op aan het rijden ben. Heb 'm echt voor erbij. Als het mijn enige vervoersmiddel was, had ik 'm wellicht omgeruild. Zit ook nog een extra bergvakje bij en standaard 12v (al heb ik nu al een USB-connector ingebouwd).
 
Ik zou graag het nieuwe model willen, maar ik rijd er niet meer zoveel op. Sinds Corona maak ik nauwelijks kilometers. Maar wie weet. :)
 
ik blijf nog even oefenen op de Dylan maar kan zo maar zijn dat ik zakelijk toch over ga ;)
voorjaar maar eens balans op maken
 
Ik zou graag het nieuwe model willen, maar ik rijd er niet meer zoveel op. Sinds Corona maak ik nauwelijks kilometers. Maar wie weet. :)

Minder kilometers idd. En nu winter, dus dan gebeurt er ook niet zoveel. Plus bij drukte in het ziekenhuis moet je nu ook geen ongeluk krijgen waarbij je in het ziekenhuis terecht komt. Ze maken vast wel tijd voor je, maar wat als dat niet meer lukt?

ik blijf nog even oefenen op de Dylan maar kan zo maar zijn dat ik zakelijk toch over ga ;)
voorjaar maar eens balans op maken

Zo is het, geen overhaaste beslissingen maken. En die Dylan zal het vast ook prima doen. Wat verbruikt ie nu eigenlijk?

Hier in Be: 3799 all in. Misschien is de grens oversteken te overwegen. NMAX 155 - scooters - Yamaha Motor

Als je nieuw importeert ben je denk ik nog meer kwijt dan dat je 'm hier in NL nieuw koopt.
 
Vandaag even het nieuwe model bekeken waar ik lang op gewacht heb! En hij is schitterend in de grijze kleur!

Nu wil ik er net als Gerdien ook trips mee maken wel naar hotels en niet kamperen. Vraag me af of ik dit met een tunnel tas zou kunnen redden qua spullen, eventueel heb ik nog zijtassen. Wilde eerst een topkoffer meebestellen maar ik vind hem daar echt niet mooier van worden.

Iemand enig idee of een tunneltas en wat rommel in de buddy zou kunnen voldoen bij een grote reis?
 
antwoord moet je zelf geven. genoeg rommel mee of te veel. maak selectie wat je mee wilt en dan zie je hoeveel ruimte je nodig hebt.
 
In een tunneltas past niet heel veel, onder het zadel een beetje... ligt er idd aan wat je allemaal meeneemt en hoe lang je weg gaat en of je onderweg nog je kleding kan wassen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan