Yamaha NMAX 125 / 155

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joop2020

Rookie
20 mei 2020
17
7
Ik heb een Yamaha N-max 155 gekocht en er nu 600km opzitten.
Een heel fijne motorscooter, op een ding na, het zadel.
Nu kan je een Yamaha comfort zadel kopen voor bijna 300 euro. Prijzig ....
Zijn er mensen die al ervaring hebben met dit zadel ?
En of dit zadel van 300 euro echt zijn prijs waard is, in vergelijking met het originele zadel ?
Hoop wat ervaringen te horen ..... Alvast bedankt !
 
hoi @Joop2020 ja op mijn Nmax zit een comfortzadel. De vorige eigenaar had die er op gezet.
Het originele zadel ligt hier in de berging, die kreeg ik er bij.
Ik heb alleen ervaring met het normale zadel in Bali, maar daar heb ik alleen korte stukjes gereden. (een scooter wordt daar meer als fiets/vervoermiddel gebruikt). Ik zal het normale zadel er eens opzetten binnenkort en wat langere stukken rijden om te kijken of ik verschil voel.

Als je besluit de Nmax langere tijd te houden, laten we zeggen >5 jaar dan zou ik de 300 euro er wel voor over hebben. We houden contact :)
 
hoi @Joop2020 ja op mijn Nmax zit een comfortzadel. De vorige eigenaar had die er op gezet.
Het originele zadel ligt hier in de berging, die kreeg ik er bij.
Ik heb alleen ervaring met het normale zadel in Bali, maar daar heb ik alleen korte stukjes gereden. (een scooter wordt daar meer als fiets/vervoermiddel gebruikt). Ik zal het normale zadel er eens opzetten binnenkort en wat langere stukken rijden om te kijken of ik verschil voel.

Als je besluit de Nmax langere tijd te houden, laten we zeggen >5 jaar dan zou ik de 300 euro er wel voor over hebben. We houden contact :)

Bedankt voor je antwoord, Jatmoos.
Ben benieuwd naar je ervaring.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan