Yamaha of Honda

die xmax mag je 2 dagen meenemen! ook n actie

Weet je toevallig een dealer die er een heeft staan, in de buurt van Amersfoort. Ik wil wel eens kijken hoe zo,n x max eigenlijk nu rijd, hebben ze ook nog de x-city staan voor een 2 daagse proefrit.
 
Om een proefrit aan te vragen kan je het beste maar Yamaha.nl gaan.
Daar heb je de mogelijkheid om een proefrit aan te vragen bij een dealer bij je in de buurt.

Succes en veel plezier :9
 
Daar sluit ik me helemaal bij aan.

Het zijn gewoon 2 keuzes die je kan maken en allebei leuk om te doen.

Dat haantjes gedrag is meestal voor mensen die zich alleen kunnen profileren door zich te spiegelen aan een ander. Best vervelend als je zo in elkaar zit.

SV is trouwens ook een mooi machione zaeker als naked bike

Ik rij nochtans met mijn sh300 zeer regelmatig toerritten mee met andere motorrijders (waarvan ik bijna altijd de enige scooter ben) en nog nooit heb ik het gevoel gehad om niet gerespecteerd te worden. Wel geregeld komt de vraag hoe dit nou rijdt en waarom ik van een schakelmoto naar een scooter ben gegaan, maar deze vragen zijn eerder uit interesse en zeker niet om neerbuigend te doen of zo.
Verder kan ik enkel over de sh praten en niet vergelijken met de xmax of sportcity. Doch kan ik heel duidelijk mijn possitieve mening over de sh300i geven. Ik heb hier overlaatst een bochtencursus mee gevolgd en sindsdien heb ik hem pas helemaal leren vertrouwen en leg ik hem bij elke deftige bocht volledig plat. Dat ding rijdt super sportief, heeft ongelooflijk veel acceleratie en heeft zeer krachtige remmen. Voor regelmatig snelweg te rijden mist hij wel wat windbescherming (zelfs met een ruit), maar voor een enkele keer toch snelweg te nemen is er geen probleem, je kan makkelijk en vlot met het verkeer mee.
 
Wat de SH betreft ben ik het helemaal met je eens.
Wat betreft de gedachte over een scooter niet, nadat ik een proefrit op de Yamaha had gemaakt vroeg een motorrijder of dit nou leuk is zo'n rijdende WC pot.
Nou scheer ik echt niet alle motorrijders over een kam, ben en blijf zelf een motorrijder.
Of je nou 170 of 22 pk tot je beschikking heb maakt mij totaal niet uit.
Het gaat er tenslotte om dat je geniet, als je daar voorwaarden aan verbind ben je geen echte liefhebber. Ik vind alles leuk zelfs een ouwe Jawa.
 
Terug
Bovenaan Onderaan