Yamaha R1 1999 - € 3300,-

Status
Niet open voor verdere reacties.
Groot gelijk hoor :9 kriebelt als de ziekte als je een (voor jou) nieuwe motor in de schuur hebt.

Niet dat ik het iemand kwalijk zou nemen om hem te kopen O-)
 
Wat dacht je van het idee dat ik hem al kan kopen haha. Maar is in mijn geval zonde van de verzekering en wegenbelasting
 
Wat dacht je van het idee dat ik hem al kan kopen haha. Maar is in mijn geval zonde van de verzekering en wegenbelasting

Dan ga je toch gewoon kijken... ?! hij moet worden overgeschreven.. kan je hem in principe gelijk voor 3 maanden schorsen.. kost niet veel extra dacht ik :N en in die tijd betaal jij ook nog geen verzekering ;)

dus.. waar wacht je op *D ?!?!
 
Dan ga je toch gewoon kijken... ?! hij moet worden overgeschreven.. kan je hem in principe gelijk voor 3 maanden schorsen.. kost niet veel extra dacht ik :N en in die tijd betaal jij ook nog geen verzekering ;)

dus.. waar wacht je op *D ?!?!

Jullie zijn een goed verkoop team samen _O-. Zou de motor niet schorsen, is toch niet interessant voor 2 a 3 maanden. Gewoon kopen dat ding, verzekering met winterstop afsluiten. Blijft de wegenbelasting van 6 of 7 euro per maand over..... :]

Heb mijn fiets ook in het najaar gekocht. In het voorjaar gaan de prijzen weer omhoog omdat er dan weer voldoende vraag is :).

Kickje voor de oer R1. Nette complete fiets lijkt me
 
Laatst bewerkt:
Haha jaa Falierke :P
We willen volgend jaar samen zx10r gaan rijden :P haha
Maar ik geef je gelijk! Heb tot nu toe al mijn motoren in het najaar verkocht en gekocht! Omdat het qua geld gewoon niet zoveel uitmaakt! En ik als ik wat wil dan wil ik het ook direct :P haha
 
ahah ;) heb al in PM aangegeven dat ik in het voorjaar pas een motor wil kopen.. Dus who knows
 
Kick!
groin-kick.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan