Yamaha R1 2003 € 4.250,- (20.000km)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als jij er nou 1 jaartje en 1 dag op rijdt, dan koop ik haar op 8-10-2010 over. Ziet er goed uit en zeer nette prijs lijkt me. :)
 
Ik begrijp Benno goed...Motor staat voor plus minus 2000,- minder te koop dan de gemiddelde marktprijs, dan is het toch niet gek dat er een addertje wordt verwacht?

Verder mooie fiets :Y
 
Het was niet lullig bedoeld hoor, ik had ook niet verwacht dat ik ooit over een te lage prijs zou zeuren ;)

Ik vind het gewoon erg weinig voor deze fiets, maar als jij hem daarvoor verkoopt, hulde.

Ruilen voor mijn fireblade uit 2000? :+
 
dit is echt wel een scherp prijsje zeg!!!!!!!!!!!!!!

ook al zitten er enkele krasjes op.......

als je je daar niet aan stoort dan heb je een dikke bike voor een klein prijsje....

*kick*

snap alleen niet waarom je hem verkoopt voor de zelfde? prijs of zelfs nog minder als waar je je ktm voor te koop had staan.....?
 
En waaruit trek jij die conclusie?

heel simpel ik ben het met hem eens, lees zijn text nog eens goed door..... weet zeker dat je het dan vast ziet ;) maaaaaarrrrrr dat wilt niks zeggen over de motor een racer is nou eenmaal om mee te ( racen whehehe }) ) een kick voor deze fiets gelijk ! *D
 
Krassen alleen op de linkerkant van de motor?

Of zie ik het goed en zitten op de rechterkant ook krasjes?(of is dat weerspiegeling)
 
Laatst bewerkt:
Als je op je bek gaat op het circuit heb je meer krassen dat dit...

Deze schade past veel meer bij het laten omvallen van de fiets. en ook al is hij op het circuit ermee geweest...da's meestal helemaal niet erg..daar zijn deze racers voor gemaakt..

Mooie prijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan