Yamaha R1 2004 Laser Hotcams

Gertje46

MF'er
27 jul 2006
57
0
Hier bij heeft mijn vader zijn Laser Hotcam uitlaaysteem te koop van zijn yamaha R1 2004 model.

Het betreft het complete uitlaatsysteem.
Dus niet alleen de einddempers.

Het uitlaatsysteem bestaat ui:
~Voorbochten
~Catvervanger
~Einddempers
~DB Killers

Ook zitten de originele laser dozen er nog bij.

Nieuw kosten de dempers los al €800 bij de lokale dealer.

Prijs: Bieden
Voor meer informatie:
0610922371

fot's
x1pc_jqddVOWRk_o1CvfIar0wJKjqFaeh28CFtaTGfEh2z_ltqZQvEbLTQJKit35ypynx5d8L8J9ET1ECNuEAd-VZyTT8qd3dTNZAktnxwEWiQQABApxEgc9QSd-7gpLB2M0SxyPKXKzr0


x1pc_jqddVOWRk_o1CvfIar03AuGac8FwE4cWh5bpOsYA6UD3ZdKZht1orU3dPeDHP6ccRr0f1tezBP8ekxx8JfY2JIbjRO_DUOApIQSohp_52ZZ5UzMzI59OGCeuy7_B7o2Fl17neo5lI
 
Verkoopt hij die voorbocht ook los? ik heb er wel interrese in :Y
En heb je daar misschien ook een foto van?

Heb zelf ook die Laser hotcams maar alleen de dempers en de catvervanger :?
 
Laatst bewerkt:
Uitlaat systeem gaat alelen compleet weg, dus niet los.
Ik heb nog geen eigen motor, ben maar student.
 
Hier bij heeft mijn vader zijn Laser Hotcam uitlaaysteem te koop van zijn yamaha R1 2004 model.

Het betreft het complete uitlaatsysteem.
Dus niet alleen de einddempers.

Het uitlaatsysteem bestaat ui:
~Voorbochten
~Catvervanger
~Einddempers
~DB Killers

200€ maximum

Ook zitten de originele laser dozen er nog bij.

Nieuw kosten de dempers los al €800 bij de lokale dealer.

Prijs: Bieden
Voor meer informatie:
0610922371

fot's
http://tkfiles.storage.msn.com/x1pc_jqddVOWRk_o1CvfIar0wJKjqFaeh28CFtaTGfEh2z_ltqZQvEbLTQJKit35ypynx5d8L8J9ET1ECNuEAd-VZyTT8qd3dTNZAktnxwEWiQQABApxEgc9QSd-7gpLB2M0SxyPKXKzr0 ((Afbeelding))

http://tkfiles.storage.msn.com/x1pc_jqddVOWRk_o1CvfIar03AuGac8FwE4cWh5bpOsYA6UD3ZdKZht1orU3dPeDHP6ccRr0f1tezBP8ekxx8JfY2JIbjRO_DUOApIQSohp_52ZZ5UzMzI59OGCeuy7_B7o2Fl17neo5lI ((Afbeelding))
 
Heb je niet een richt prijs voor de hele set :? als de prijs goed is koop ik de hele set wel als je die voorbocht niet los wil verkopen :X

200 om mee te beginnen voor die voorbocht :Y (kan het proberen toch ;) )
 
Jij bent zeker gek.
dempers alleen al kosten €800 nieuw bij dealer.

Dan ngo met voorbochten en catvervanger kom je over de €1500 heen.

€900 voor alles.

ik mocht toch een bod uitbrengen
:?
awel dat heb ik gedaan.. had er dan direkt bijgezet dat het systeem ongeveer 900€ moest kosten.. zou je je ook niet op je teen getrapt voelen.. :W
 
Ik wil 670 euro bieden voor het hele systeem. Dat is de helft van de prijs waarvoor het hele systeem nieuw bij mijn locale dealer te koop is.

Laat maar ff weten a.u.b. :W
 
Ik wil 670 euro bieden voor het hele systeem. Dat is de helft van de prijs waarvoor het hele systeem nieuw bij mijn locale dealer te koop is.

Laat maar ff weten a.u.b. :W

Te weinig.
UItlaten zij nog niet eens 1jaar oud
 
Als dit dezelfde set is als ook op die complete R1 zit die je in dat andere topic aanbiedt zou ik dat maar 's heel gauw veranderen als je geen gezeik wilt hebben.

In dat andere topic biedt je de R1 van je vader aan met op de foto's dezelfde dure uitlaatset. Als je de motor aanbiedt met deze set erop en een tweede identieke hier los aanbiedt heb ik niks gezegd maar ik lees nergens dat die R1 NIET voorzien wordt van de uitlaten die er op de foto duidelijk op geschroefd zitten.

Als ik die R1 kwam bekijken/kopen en dan pas zou blijken dat die demperset niet bij de koop hoort dan zou ik me op dat moment behoorlijk in m'n zak gescheten voelen...

Dus als die set Lasers NIET bij de levering van die R1 hoort wil ik je het goedbedoelde advies geven om dit duidelijk in die advertentie te vermelden om scheve gezichten te voorkomen. :)


(En 't is al zo'n bloedmooie fiets, waarom heb ik daar nou geen geld voor... :? )
 
Als dit dezelfde set is als ook op die complete R1 zit die je in dat andere topic aanbiedt zou ik dat maar 's heel gauw veranderen als je geen gezeik wilt hebben.

In dat andere topic biedt je de R1 van je vader aan met op de foto's dezelfde dure uitlaatset. Als je de motor aanbiedt met deze set erop en een tweede identieke hier los aanbiedt heb ik niks gezegd maar ik lees nergens dat die R1 NIET voorzien wordt van de uitlaten die er op de foto duidelijk op geschroefd zitten.

Als ik die R1 kwam bekijken/kopen en dan pas zou blijken dat die demperset niet bij de koop hoort dan zou ik me op dat moment behoorlijk in m'n zak gescheten voelen...

Dus als die set Lasers NIET bij de levering van die R1 hoort wil ik je het goedbedoelde advies geven om dit duidelijk in die advertentie te vermelden om scheve gezichten te voorkomen. :)


(En 't is al zo'n bloedmooie fiets, waarom heb ik daar nou geen geld voor... :? )

Deze uitlaten worden los verkocht van de R1 ja.
De R1 word in compleet originele staat verkocht
Staat als het goed is in het andere topic.
 
Deze uitlaten worden los verkocht van de R1 ja.
De R1 word in compleet originele staat verkocht
Staat als het goed is in het andere topic.

er zit ook een afdekkapje op. dus die verkoopt hij ook los, wat is de prijs van dit kapje, (hij verkoopt hem toch helemaal originele).
En als je de bochten enzo los kunt verkopen wat wil je dan voor de 2 dempers hebben?
 
Terug
Bovenaan Onderaan