Big-Foot
MF veteraan
Hallo,
Bij deze biedt ik aan met pijn in mijn hart (of beter gezegd, door pijn in mijn rug/schouder) mijn R1 uit 2004 welke in absolute nieuwstaat verkeerd!
Korte inleiding:
Ondanks dat ik op mijn vorige motor reeds last ondervond van rug- en schouderklachten als gevolg van enkele operaties, viel ik eind 2009 als een blok voor een R1. Het moest en zou een R1 2004-2006 model worden, en na lang zoeken (ben enorm kieskeurig als het gaat om mijn motor en wil het beste van het beste zonder beschadigingen, krasjes e.d.)vond ik bij Lemar Motoren in Venray de perfecte R1. Helaas heb ik nu na een seizoen op de R gereden te hebben alweer dusdanig last, dat ik mij genoodzaakt zie tot verkoop
Feiten m.b.t. motor:
Merk: Yamaha
Type: YZF-R1 RN12 (type 2004-2006)
Bouwjaar: 15 april 2004
Huigige km-stand: 21.050 km
Kenteken: ML-GN-13 (origineel nederlandse motorfiets)
Eigenaren: Ik ben 2e eigenaar
Onderhoud:
- Al het onderhoud is vanaf km-stand 0 (aantoonbaar) uitgevoerd.
- Motor heeft zijn 20.000 km beurt reeds gehad
(olie/oliefilter/luchtfilter/koelvloeistof/remvloeistof/bougies/throttle bodies synchroon gesteld)
- TPS-Sensor (enige bekende kwaal van R1 2004-2006) is d.m.v. teruproep-actie door Yamaha Nederland reeds vervangen (aantoonbaar)
Algehele staat van de motor:
- Motor is in volledige nieuwstaat (!!!) en dit betekend dan ook het volgende:
- Op 1 klein krasje ( ) op het kontje en 1 op het frame na, volledig krasvrij !
- Altijd zonder sleutelhangers e.d. gereden, dus ook absoluut krasvrije kroonplaat.
- 2 kleine steenslag putjes op de voorkuip, maar deze zijn bijgewerkt door de dealer
- Na elke rit werd/wordt de motor grondig schoongemaakt
- Na eke 3e wasbeurt werd/wordt de motor opnieuw in de wax gezet
- Motor heeft ALTIJD binnen gestaan en heeft (op afgelopen weekend in het
Harz"gebergte" na ) nog nooit regen gezien.
- Ik ben geen "Rossi" (wat ook te zien is aan de schaamranden ) dus met deze
motor zijn geen wheelies/stoppies e.d. gemaakt
Slijtage onderdelen:
- Voorband (dunlop quillifier) 75% (vervangen bij 17.000 km)
- Achterband (dunlop quillifier) 50% (vervangen bij 17.000 km)
- Remblokken voor: Vervangen bij 17.000 km
- Remblokken achter: Vervangen bij 17.000 km (rem nooit met achterrem, dus nog nieuw)
- Ketting/tandwielen, zien er nog zeer netjes uit, kunnen nog zeker een vol seizoen mee.
- Accu (vervangen bij 17.000 km)
Opties:
- Originele Yamaha duoseat cover
- Originele Yamaha tankpad
- Achterlicht met geintegreerde knipperlichten
- Hotbodies knipperlichten in de voorkuipen
- Acumen weerstandsonafhankelijke knipperlichtrelais (kortom: geen gekloot met losse weerstandjes e.d.)
- Kleine kentekenplaathouder
- Yamaha paddockstand bobbins
Wat krijg je bij aankoop van deze motor:
- Yamaha Euro-Service Garantiehandboek
- Yamaha Euro-Service CARD (pasje die je krijgt bij aankoop nieuwe Yamaha motorfiets)
- Yamaha YZF-R1 handleiding
- Yamaha Euro-Service Dealer Guide
- Onderhoudsboekje (alle beurten keurig afgestempeld)
- 3 originele sleutels (2 zwarte + 1 rode)
- Kop koffie/thee
- Volledig verhaal van A tot Z omtrent deze motor.
Ik hoop hiermee duidelijk te maken dat deze motor altijd volledig voor de volle 100% vertroeteld is, en dat hij helaas te koop staat wegens lichamelijke klachten.
Een bezichtiging is altijd mogelijk, evenals een proefrit, met dien verstande dat ik het volledige aankoopbedrag als borg wil houden indien er een proefrit gemaakt wordt. (dit om testpiloten of mensen zonder geld op afstand te houden, en een borg te hebben in het geval van schade).
Tot slot de vraagprijs voor dit alles:6950,- 6750,- euro
Voor vragen of meer foto's kunt u altijd even bellen op 06-40508001 (niet tijdens kantooruren) of mailen op ralphzonneveld@hotmail.com
Bij deze biedt ik aan met pijn in mijn hart (of beter gezegd, door pijn in mijn rug/schouder) mijn R1 uit 2004 welke in absolute nieuwstaat verkeerd!
Korte inleiding:
Ondanks dat ik op mijn vorige motor reeds last ondervond van rug- en schouderklachten als gevolg van enkele operaties, viel ik eind 2009 als een blok voor een R1. Het moest en zou een R1 2004-2006 model worden, en na lang zoeken (ben enorm kieskeurig als het gaat om mijn motor en wil het beste van het beste zonder beschadigingen, krasjes e.d.)vond ik bij Lemar Motoren in Venray de perfecte R1. Helaas heb ik nu na een seizoen op de R gereden te hebben alweer dusdanig last, dat ik mij genoodzaakt zie tot verkoop
Feiten m.b.t. motor:
Merk: Yamaha
Type: YZF-R1 RN12 (type 2004-2006)
Bouwjaar: 15 april 2004
Huigige km-stand: 21.050 km
Kenteken: ML-GN-13 (origineel nederlandse motorfiets)
Eigenaren: Ik ben 2e eigenaar
Onderhoud:
- Al het onderhoud is vanaf km-stand 0 (aantoonbaar) uitgevoerd.
- Motor heeft zijn 20.000 km beurt reeds gehad
(olie/oliefilter/luchtfilter/koelvloeistof/remvloeistof/bougies/throttle bodies synchroon gesteld)
- TPS-Sensor (enige bekende kwaal van R1 2004-2006) is d.m.v. teruproep-actie door Yamaha Nederland reeds vervangen (aantoonbaar)
Algehele staat van de motor:
- Motor is in volledige nieuwstaat (!!!) en dit betekend dan ook het volgende:
- Op 1 klein krasje ( ) op het kontje en 1 op het frame na, volledig krasvrij !
- Altijd zonder sleutelhangers e.d. gereden, dus ook absoluut krasvrije kroonplaat.
- 2 kleine steenslag putjes op de voorkuip, maar deze zijn bijgewerkt door de dealer
- Na elke rit werd/wordt de motor grondig schoongemaakt
- Na eke 3e wasbeurt werd/wordt de motor opnieuw in de wax gezet
- Motor heeft ALTIJD binnen gestaan en heeft (op afgelopen weekend in het
Harz"gebergte" na ) nog nooit regen gezien.
- Ik ben geen "Rossi" (wat ook te zien is aan de schaamranden ) dus met deze
motor zijn geen wheelies/stoppies e.d. gemaakt
Slijtage onderdelen:
- Voorband (dunlop quillifier) 75% (vervangen bij 17.000 km)
- Achterband (dunlop quillifier) 50% (vervangen bij 17.000 km)
- Remblokken voor: Vervangen bij 17.000 km
- Remblokken achter: Vervangen bij 17.000 km (rem nooit met achterrem, dus nog nieuw)
- Ketting/tandwielen, zien er nog zeer netjes uit, kunnen nog zeker een vol seizoen mee.
- Accu (vervangen bij 17.000 km)
Opties:
- Originele Yamaha duoseat cover
- Originele Yamaha tankpad
- Achterlicht met geintegreerde knipperlichten
- Hotbodies knipperlichten in de voorkuipen
- Acumen weerstandsonafhankelijke knipperlichtrelais (kortom: geen gekloot met losse weerstandjes e.d.)
- Kleine kentekenplaathouder
- Yamaha paddockstand bobbins
Wat krijg je bij aankoop van deze motor:
- Yamaha Euro-Service Garantiehandboek
- Yamaha Euro-Service CARD (pasje die je krijgt bij aankoop nieuwe Yamaha motorfiets)
- Yamaha YZF-R1 handleiding
- Yamaha Euro-Service Dealer Guide
- Onderhoudsboekje (alle beurten keurig afgestempeld)
- 3 originele sleutels (2 zwarte + 1 rode)
- Kop koffie/thee
- Volledig verhaal van A tot Z omtrent deze motor.
Ik hoop hiermee duidelijk te maken dat deze motor altijd volledig voor de volle 100% vertroeteld is, en dat hij helaas te koop staat wegens lichamelijke klachten.
Een bezichtiging is altijd mogelijk, evenals een proefrit, met dien verstande dat ik het volledige aankoopbedrag als borg wil houden indien er een proefrit gemaakt wordt. (dit om testpiloten of mensen zonder geld op afstand te houden, en een borg te hebben in het geval van schade).
Tot slot de vraagprijs voor dit alles:
Voor vragen of meer foto's kunt u altijd even bellen op 06-40508001 (niet tijdens kantooruren) of mailen op ralphzonneveld@hotmail.com
Laatst bewerkt: