yamaha R1 2005 gestolen

Kogeltje

Die hard MF'er
22 jan 2005
363
0
ROTTERDAM
vannacht hebben ze mijn R1 ook te pakken gehad.
als je toevallig weet wie hem heeft mag je hem wat mij betreft doodschoppen.
full
 
pff tiefus lijers! kkhonde.. dit hoor je echt te vaak! doodschoppe is ze trouwes niet gegunt martele die hap! succes veder!

moet er echt niet aan denken dat mijn motor gejat word als ik hem heb.. daar heb ik dan 3 fucking jaar voor gespaart, letterlijk
 
Zo das effe mooi kut -O-
Ik heb al meer verhalen gehoord dat er weer moto's gestolen waren,waarschijnlijk zijn er nog steeds een stel mensen die nooit hebben geleerd dat ze met hun klauwen van andermans spullen af moten blijven :N
Wens je veel sterkte met alles
 
4 motoren van het forum weg in 2 dagen tijd :N

Succes ermee!


Dat de daders zich kapot mogen rijden en eindigen als een kasplantje.
 
dit gaat toch echt verkeerd

ga nu even naar de schuur om sloten erom te leggen
was het vergeten te doen



4 stuks in twee dagen :N


succes mischien dat je iets meer gegevens kan posten
framenummer kenteken kilometerstand noem maar op
 
Zwaar klote dit.....
Hoop dat je goed verzekerd was......JE hebt er je motor niet mee terug maar verzacht wel een heel klein beetje de ellende.....
:( :( :( B|
 
Kaffers....

Maar laat, zoals iemand al zei, je hobby daardoor niet afpakken. Misschien kun je hem ergens bij iemand (tegen vergoeding) stallen... kweet het, kost ook geld maar ja...

We houden een oogje open. Misschien moeten we een topic oid openen waar we foto's van gestolen motoren in zetten.

En o ja, als je je motor een keer tegenkomt, kun je hem (binnen 3 jaar na de diefstal) weer terugclaimen, ook al heeft de nieuwe bezitter hem rechtmatig, voor een marktconform bedrag en te goeder trouw gekocht. Revindicatie heet dat in juridische termen.... Laat je dus niets wijsmaken als een tegenpartij jou op zo'n moment aangeeft dat ie em rechtmatig gekocht heeft!

Maar goed, daar koop je nu weinig voor. Hopelijk dat idd je verzekering niet ook nog eens moeilijk gaat doen....

Suc6... |( :(
 
Hierbij ook mijn welgemeende doodsverklaring aan de pleurishonden die deze motor van mijn collega hebben gejat.

En zoals ik al eerder heb gelezen: Ik hoop dat ze zichzelf hartstikke dood rijden tegen het eerste de beste viaduct wat ze tegenkomen met dat ding.



Sterkte toegewenst J. en zodra alle verzekeringsgezeik achter de rug is rij jij weer op een nieuwe -O-
 
Mmmhm, de zoveelste in deze week. Erg opvallend vooral omdat er nu minder gereden wordt.

@TS: recentelijk nog gereden of misschien van verzekering veranderd, spullen besteld of iets anders waardoor iemand kan weten dat er een R1 - 2005 bij jou staat ?

Sterkte met die ellende.
 
Wat een KL@#$%^^&^%&%$# lijers ze moeten gewoon van andermans spullen afblijven met hun k#$#%$^$%%$#@$^@% poten als je ze hebt gevonden sta ik graag bij de mf knokploeg
 
Ik zonet eens even mijn profiel te bekijken en bedacht me dat ik het dergelijke klootzakken erg gemakkelijk maak. 1. Mijn nickname bevat mijn voornaam. 2. Mijn mailadres bevat mijn achternaam. 3. Mijn woonplaats, een relatief kleine plaats waar ongeveer 5 mensen met mijn achternaam wonen, staat vermeld.

Met andere woorden: als je een R1 zoekt om te jatten, maakte ik het je wel erg gemakkelijk..... tot nu dan...

Ik sta er namelijk niet vreemd van te kijken als die fuckdieven hier op motorforum e.e.a. aan gegevens over motoren en eigenaren opsnorren en al snel weten waar een leuke motor te jatten valt..... Vooral als je een beetje hacker bent en persoonsgegevens kunt opsnorren op een of andere manier en die vervolgens doorleidt naar louche figuren....

Ik denk dat we hier allemaal best rekening mee moeten houden.

Ik heb zojuist mijn profiel aangepast....

En voor die klootzakken: 10 jaar celstraf en ieder jaar een vinger eraf. Dan weten we ook zeker dat we er nix meer van te duchten hebben als ze loskomen.
-O- -O- -O- :( :( :(
 
Ik zat zonet eens even mijn profiel te bekijken en bedacht me dat ik het dergelijke klootzakken erg gemakkelijk maak. 1. Mijn nickname bevat mijn voornaam. 2. Mijn mailadres bevat mijn achternaam. 3. Mijn woonplaats, een relatief kleine plaats waar ongeveer 5 mensen met mijn achternaam wonen, staat vermeld.

Met andere woorden: als je een R1 zoekt om te jatten, maakte ik het je wel erg gemakkelijk..... tot nu dan...

Ik sta er namelijk niet vreemd van te kijken als die fuckdieven hier op motorforum e.e.a. aan gegevens over motoren en eigenaren opsnorren en al snel weten waar een leuke motor te jatten valt..... Vooral als je een beetje hacker bent en persoonsgegevens kunt opsnorren op een of andere manier en die vervolgens doorleidt naar louche figuren....

Ik denk dat we hier allemaal best rekening mee moeten houden.

Ik heb zojuist mijn profiel aangepast....

En voor die klootzakken: 10 jaar celstraf en ieder jaar een vinger eraf. Dan weten we ook zeker dat we er nix meer van te duchten hebben als ze loskomen.
-O- -O- -O- :( :( :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan