yamaha R1 2005 gestolen

T*ring lijers zijn het allemaal, die niet van andermans eigendom kunnen afblijven.

Hopen dat ze nog lekker jong zijn, een ernstig ongeluk krijgen en tot hun negentigste jaar verder als kasplantje mogen leven.

@ kogeltje, sterkte de komende tijd.
 
4 fietsen in 2 dgn :X , mijn auto leeg gerooft en mijn vriendin haar fiets gejat B|

Zo ff een paar dingen die binnen 48 uur zich afgespeeld hebben :r

Succes met je verzekering..


Voor dat tuig heb ik andere woorden voor :o B|
 
Damn kerel, een 2005 model nog wel dan!

Hoe ben je verzekerd ?

Er wordt hier nogal heel veel gestolen de laatste tijd B|
 
F**K Kogel! :( :(

Plaats hier (als je wil) even de gegevens (kenteken enzo), ik woon zelf ook in R'dam en zal ze met liefde voor je voor hun kl*ten rijden! :(

of in ieder geval goed om me heen kijken, je weet nooit wat het opleverd!

Sterkte verder!
 
He kut kogel zal het hier in krimpen ook in de gaten houden die k.....leiers moeten met hun klauwen van ander mans spullen blijven doodschoppen moet je ze :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(
 
Ik zonet eens even mijn profiel te bekijken en bedacht me dat ik het dergelijke klootzakken erg gemakkelijk maak. 1. Mijn nickname bevat mijn voornaam. 2. Mijn mailadres bevat mijn achternaam. 3. Mijn woonplaats, een relatief kleine plaats waar ongeveer 5 mensen met mijn achternaam wonen, staat vermeld.

Met andere woorden: als je een R1 zoekt om te jatten, maakte ik het je wel erg gemakkelijk..... tot nu dan...

Ik sta er namelijk niet vreemd van te kijken als die fuckdieven hier op motorforum e.e.a. aan gegevens over motoren en eigenaren opsnorren en al snel weten waar een leuke motor te jatten valt..... Vooral als je een beetje hacker bent en persoonsgegevens kunt opsnorren op een of andere manier en die vervolgens doorleidt naar louche figuren....

Ik denk dat we hier allemaal best rekening mee moeten houden.

Ik heb zojuist mijn profiel aangepast....

En voor die klootzakken: 10 jaar celstraf en ieder jaar een vinger eraf. Dan weten we ook zeker dat we er nix meer van te duchten hebben als ze loskomen.
-O- -O- -O- :( :( :(
Maakt niet uit joh, doe net als ik, een klein hondje met een ENORM karakter in de garage laten wandelen
full
 
ik denk niet dat zij nog rijdend teruggevonden wordt.
Er is zoveel moeite gedaan om haar te pakken te krijgen,dat ik niet geloof dat het door een paar hanggroepjongeren gedaan is.
maar toch voor de zekerheid maar mijn kenteken.
dit is MN-XG-68.
de rest van de kenmerken zijn te zien in de openingspost.
en voor als het nog niet duidelijk is op de foto.
een grijze R1
geel geanodiseerde bouten in blok en kuip
powercommander
gearindicator
goldchain ketting+kettingwielen
speedohealer
acrapovic uitlaatsysteem
spiegels met ingebouwde knippers
achterlicht met geintegreerde knippers
orginele tankpad
de rest weet ik even niet meer,maar dat komt wel weer als ik weer een beetje helder kan nadenken.
 
Toevallig was vanmorgen op het nieuws dat criminaliteit door hackers die op internet gegevens traceren en tegen betaling doorleiden naar criminelen die vervolgens hun slag gaan slaan, een groot probleem is, nog groter wordt en voorlopig zal blijven. Politie / OM hebben hebben te weinig expertise en mankracht, waardoor dit DE nieuwe vorm van criminaliteit wordt.

Let op welke persoonlijke gegevens je op internet zet van jezelf en je gekoesterde speelgoed.....

Be advised.

Sterkte Kogeltje, ik mep mee als je die klojo's hebt gevonden... |(
 
ik denk niet dat zij nog rijdend teruggevonden wordt.
Er is zoveel moeite gedaan om haar te pakken te krijgen,dat ik niet geloof dat het door een paar hanggroepjongeren gedaan is.
maar toch voor de zekerheid maar mijn kenteken.
dit is MN-XG-68.
de rest van de kenmerken zijn te zien in de openingspost.
en voor als het nog niet duidelijk is op de foto.
een grijze R1
geel geanodiseerde bouten in blok en kuip
powercommander
gearindicator
goldchain ketting+kettingwielen
speedohealer
acrapovic uitlaatsysteem
spiegels met ingebouwde knippers
achterlicht met geintegreerde knippers
orginele tankpad
de rest weet ik even niet meer,maar dat komt wel weer als ik weer een beetje helder kan nadenken.

Ofschoon ik hoop dat je het mis hebt, denk ik dat je gelijk hebt.
"Ze" kunnen het zich niet veroorloven om met een motor waar zo veel aan gedaan is rond te rijden, valt veel te veel op.

Desondanks houd ik mijn ogen open! :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan