Yamaha R1 2006

Status
Niet open voor verdere reacties.
fotootje maar
full
 
Peter,

Kan je geen PB sturen, wil komen kijken... kun jij mij ff PB'n om een afspraak te maken?
He Ludo, ik zou ook niet weten hoe dat moet...!!
Maar mn mailadres en zelfs mn GSM nr staat in de eerste post van dit topic. Mn mail staat ook in mn profiel.

Fiets staat sinds vandaag op Marktplaats en nu al drie geinteresseerden... wacht niet te lang dus!
 
Peter, bovinin bij Voorkeuren "Privéberichten toestaan" aanvinken.......dan kunnen mensen jou PM's sturen..........gelukkig heb je meer verstand van racen. ;)
 
Laatst bewerkt:
Peter, bovinin bij Voorkeuren "Privéberichten toestaan" aanvinken.......dan kunnen mensen jou PM's sturen..........gelukkig heb je meer verstand van racen. ;)
Als ik jou toch niet had... ;)
Alleen, nou heeft Ludo blijkbaar die optie ook uit staan.....
 
Laatst bewerkt:
Helaas niet aan Ludo, die kon niet eerder dan zondag komen. De koper heeft hem hier op MF gezien, maar is geen actieve MF'er. Hij heeft met de straat motor dit jaar een aantal keren op het circuit gereden, maar zal zich binnenkort wel vaker melden hier. Ik heb hem ook getipt over motormaf, dus daar zal ie zich ook wel een keer melden.

Zit wel met gemengde gevoelens, was echt mijn motortje, piekfijn en technisch tiptop. Heel vertrouwd.

Hopelijk met de 2008 snel hetzelfde gevoel! :Y
 
Helaas niet aan Ludo, die kon niet eerder dan zondag komen. De koper heeft hem hier op MF gezien, maar is geen actieve MF'er. Hij heeft met de straat motor dit jaar een aantal keren op het circuit gereden, maar zal zich binnenkort wel vaker melden hier. Ik heb hem ook getipt over motormaf, dus daar zal ie zich ook wel een keer melden.
ah jammer voor Ludo, maar heb je ook goed! gaat hier om harde cash eh :Y :9
Zit wel met gemengde gevoelens, was echt mijn motortje, piekfijn en technisch tiptop. Heel vertrouwd.
herkenbaar... zou dat de reden zijn dat de TLR nog in mijn garage staat :? :X
Hopelijk met de 2008 snel hetzelfde gevoel! :Y
Ongetwijfeld, als je maar niet te hard gaat rijden. -O- :+
 
Punt was dat ie al sinds half december te koop stond en nog weinig reactie had gehad, anders zou ik hem wel ff vasthouden. Begon langzamerhand dus links en rechts wel wat jeuk te krijgen... Per toeval kreeg ik ineens zondag 3 reacties, waarvan 2 kijkafspraken... was voor mij dus wie het eerst komt wie het eerst maalt!

Hard rijden moeten we nog maar zien!
1 april ZAC wordt meteen de eerste keer dus zal wel ff rustig aan opbouwen / wennen zijn!
 
Laatst bewerkt:
Punt was dat ie al sinds half december te koop stond en nog weinig reactie had gehad, anders zou ik hem wel ff vasthouden. Begon langzamerhand dus links en rechts wel wat jeuk te krijgen... Per toeval kreeg ik ineens zondag 3 reacties, waarvan 2 kijkafspraken... was voor mij dus wie het eerst komt wie het eerst maalt....
ontwijk mijn vraag maar (zonder vraagteken) maar, dat je sneller gaat rijden. :( gewoon niet doen he O-) :+

Groot gelijk hoor! :Y
 
ontwijk mijn vraag maar (zonder vraagteken) maar, dat je sneller gaat rijden. :( gewoon niet doen he O-) :+

Groot gelijk hoor! :Y
Had ff snel erbij ge-edit! was hem idd vergeten haha!

Ik heb een andere vraag aan jou: ik vertrouw mijn bandenwarmer niet meer zo. Volgens mij wordt ie niet warm genoeg. Zou jij as zaterdag als we naar Loek gaan je bandentemperatuurmeter mee willen nemen? dan neem ik mn warmers en setje velgen mee, kan ik ff zien wat ie doet. Anders mot ik nieuwe bestellen....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan