Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Yamaha R1 2007 - Akrapovic - Xenon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooi ding, wel wat voor mij maar ja probeer mijn gixxer 750 te verkopen wat ook niet zal lukken , dus zal het wel gewoon een inruil worden bij een dealer.
 
kick voor deze mooie fiets, als iemand een vette Honda SP-2 uit 2005 met 11.000KM op de tellen. Verder Full option met alles erop en eraan wil hebben? Dan kan ik jouw fiets kopen.

Mijn e-mail is: gorter_t_@hotmail.com
 
kick voor deze mooie fiets, als iemand een vette Honda SP-2 uit 2005 met 11.000KM op de tellen. Verder Full option met alles erop en eraan wil hebben? Dan kan ik jouw fiets kopen.

Mijn e-mail is: gorter_t_@hotmail.com

Hoor wel als het gelukt is
 
Mooi ding, wel wat voor mij maar ja probeer mijn gixxer 750 te verkopen wat ook niet zal lukken , dus zal het wel gewoon een inruil worden bij een dealer.

De wonderen zijn de wereld nog niet uit ;-). Wie weet.
 
wel duidelijk dat al die sus rijders hem in willen ruilen voor een r1 mja tis ook wel een r1 die gelijk af is ook! succes met de verkoop!
 
Wat een geniale R1 . Mooie kleurstelling, mooie mods en brute Akra's, wat wil je nog meer . Succes met de verkoop!
 
dat deze nog niet verkocht is joh!
zelf ook 1 gehad, een echt monster en stuurt als een gekko!
met die pijpjes gratis kickje!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen