Yamaha r1 pk verlies binnen 100 km van 150 awpk naar 135 awpk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is dit dan niet gewoon die klep in de uitlaat? Dat werd bij die vorige (ik kan geen 300 topic) ook geroepen.
Bij een volledig Akrapovic systeem zit er geen klep in de uitlaat...

Is de ketting nog steeds goed op spanning en voldoende gesmeerd? Werkt de powecommander nog naar behoren? Deze willen ook nog wel eens problemen geven.
 
Gaat hij al weer in zijn tweede op het achterwiel? Toch belangrijke info,..
Aaah kijk aan.
Sarcasme. Daar hou ik van ;)
Het is natuurlijk een leuke zin uit het verhaal om nog eens te benoemen :p

Mijn intensie was om er mee aan te geven hoe ik het pk verlies kon verklaren. Voor het hier straks volstaat met de vraag.

En hoe weet je dat dan.

Ook nog een idee wat het probleem zou kunnen zijn ?
 
Heb je al uitdraaien achterhaald ?
Nee. De uitdraaien liggen bij de garage..
Maar heb ze zelf ook gezien. En aan de uitdraaien is niet veel geks tezien. Over de hele linie niet.. hij genereerd gewoon minder vermogen. Over het hele gebied. En aan de top natuurlijk
 
Bij een volledig Akrapovic systeem zit er geen klep in de uitlaat...

Is de ketting nog steeds goed op spanning en voldoende gesmeerd? Werkt de powecommander nog naar behoren? Deze willen ook nog wel eens problemen geven.
Klopt... jaa is allemaal in orde..
 
Dan verwacht je vermogensverlies over de hele linie, niet alleen op top
Die klep moet aardig dicht eer je dat merkt
Volgens mij ga je dan juist niet over de hele linie verschil merken, want onderin de toeren staat de klep dicht zoals hij hoort, maar bovenin verliest hij dan omdat de klep niet open wilt.
 
Volgens mij ga je dan juist niet over de hele linie verschil merken, want onderin de toeren staat de klep dicht zoals hij hoort, maar bovenin verliest hij dan omdat de klep niet open wilt.
Jaa klopt. Maar die klep zit er niet meer in.. en hij heeft over de hele linie verlies. Zo bedoel ik
 
Nee. De uitdraaien liggen bij de garage..
Maar heb ze zelf ook gezien. En aan de uitdraaien is niet veel geks tezien. Over de hele linie niet.. hij genereerd gewoon minder vermogen. Over het hele gebied. En aan de top natuurlijk
Ik vind het raar als er weinig geks te zien is dat de conclusie is om compressie te meten.
Injectie nalopen snap ik nog tot daar aan toe.

Beide runs waren bij hetzelfde bedrijf ok dezelfde bank toch ?
 
Ik vind het raar als er weinig geks te zien is dat de conclusie is om compressie te meten.
Injectie nalopen snap ik nog tot daar aan toe.

Beide runs waren bij hetzelfde bedrijf ok dezelfde bank toch ?
Jaa klopt. Beide bij het zelfde bedrijf.. omdat hij van boven naar beneden wil werken... en compressie test "zo klaar" is.. en het wellicht het een en ander aan het licht kan brengen
 
Ga je zelf ook nog dingen controleren of uitsluiten ofzo? Want als dit weer een topic zoals van die andere R1 wordt waarbij iedereen allemaal aanwijzingen aandraagt, waar niks mee gedaan word, dan heeft dit topic ook geen zin.
 
Ga je zelf ook nog dingen controleren of uitsluiten ofzo? Want als dit weer een topic zoals van die andere R1 wordt waarbij iedereen allemaal aanwijzingen aandraagt, waar niks mee gedaan word, dan heeft dit topic ook geen zin.
Hij staat bij de garage.. en die kan het ook niet plaatsen. Dus hoop dat ik hem een stuk verder kan helpen evt
 
Aaah kijk aan.
Sarcasme. Daar hou ik van ;)
Het is natuurlijk een leuke zin uit het verhaal om nog eens te benoemen :p

Mijn intensie was om er mee aan te geven hoe ik het pk verlies kon verklaren. Voor het hier straks volstaat met de vraag.

En hoe weet je dat dan.

Ook nog een idee wat het probleem zou kunnen zijn ?
Ja lomper op het gas,.. ;)
_O-
 
Wat is dat toch met die R1's? Ik heb laatst nog dat geweldige topic gevolgd over die R1 die weigerde om 288km/h te halen. De topicstarter heeft hem maar ingeruild. Is die R1 misschien weer in roulatie gekomen?

edit: geloof dat die R1 van bouwjaar 2004 was zal dus niet dezelfde zijn.

Was wel zo'n zelfde.
 
Die gasten van 44teeth hadden volgens mij ook een tamme r1 van die generatie, die hebben infinite onderdelen uit lopen wisselen, weet niet wat het uiteindelijk was maar dat staat vast ergens op youtube in een van de video's die ze over het preppen van die motor hebben gemaakt.

Typisch is het eerste je pc eraf halen en foutcoudes uitlezen en evt wissen.

Klopt inderdaad.
Ik weet het ook niet meer.
Maar volgens mij hebben ze het wel gevonden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan