Yamaha R1/R6 Meeting

Welke datum komt voor jullie het best uit?

  • 29 Maart(zaterdag)

    Stemmen: 0 0,0%
  • 30 Maart(zondag)

    Stemmen: 12 26,1%
  • 5 April(zaterdag)

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6 April(zondag)

    Stemmen: 26 56,5%
  • Liever iets vroeger nog

    Stemmen: 5 10,9%
  • Liever iets later nog

    Stemmen: 3 6,5%

  • Totaal aantal stemmers
    46
Was inderdaad wel gezellig, aardig wat gelachen iig :Y

Helaas was de 6 het er niet echt mee eens... bleef niet echt lekker lopen, dus zowat bij elke afslag en stoplicht kon ik weer opnieuw starten.

En nog bedankt voor het wachten voor het 2e ritje... voordat ik goed en wel op de motor zat was de hele zooi al pleite, en na 2 stoplichten tegen gehad te hebben had ik helemaal geen id meer waar jullie heen waren dus ben ik maar naar huus gegaan... Beetje jammer.

Maar al met al toch wel lol gehad en een herkansing waard.
 
Was inderdaad wel gezellig, aardig wat gelachen iig :Y

Helaas was de 6 het er niet echt mee eens... bleef niet echt lekker lopen, dus zowat bij elke afslag en stoplicht kon ik weer opnieuw starten.

En nog bedankt voor het wachten voor het 2e ritje... voordat ik goed en wel op de motor zat was de hele zooi al pleite, en na 2 stoplichten tegen gehad te hebben had ik helemaal geen id meer waar jullie heen waren dus ben ik maar naar huus gegaan... Beetje jammer.

Maar al met al toch wel lol gehad en een herkansing waard.

Serieus? Wij dachten dat je naar huis gereden was :$ . Vroegen ons ook af waar je was gebleven :X
 
Serieus? Wij dachten dat je naar huis gereden was :$ . Vroegen ons ook af waar je was gebleven :X

Nee hoor... ik zei nog dat ik ff een wc ging opzoeken en toen ik terugkwam waren jullie al zowat vertrokken en voordat ik men helm op had helemaal '(
Ben nog ff op het klaverblad gaan kijken in de hoop nog wat tegen te komen maar helaas, toen ben ik idd maar aangereden.

Oeps :X

Je hebt wel de leukste rit gemist :Y

Wrijf het er nog maar eens lekker in ja B| :P

Ach ja... volgende keer beter... als ik tenminste dan wel mee mag :j
 
Nee hoor... ik zei nog dat ik ff een wc ging opzoeken en toen ik terugkwam waren jullie al zowat vertrokken en voordat ik men helm op had helemaal '(
Ben nog ff op het klaverblad gaan kijken in de hoop nog wat tegen te komen maar helaas, toen ben ik idd maar aangereden.Wrijf het er nog maar eens lekker in ja B| :P

Ach ja... volgende keer beter... als ik tenminste dan wel mee mag :j

Fuck, dat hebben we niet doorgehad man, wel een beetje lullig :$
 
Nee hoor... ik zei nog dat ik ff een wc ging opzoeken en toen ik terugkwam waren jullie al zowat vertrokken en voordat ik men helm op had helemaal '(
Ben nog ff op het klaverblad gaan kijken in de hoop nog wat tegen te komen maar helaas, toen ben ik idd maar aangereden.Wrijf het er nog maar eens lekker in ja B| :P

Ach ja... volgende keer beter... als ik tenminste dan wel mee mag :j


Ow, had het eerlijk gezegd niet door, is wel balen, maar dacht dat je al naar huis was!
volgende keer mag je zeker mee hoor! :Y
 
ehhhhhhhh

doe maar een uur of 9.
zijn we lekker op tijd en kunnen we gewoon op ons gemakkie eten :9~
zit zelf te denken aan 2 big mags 1 kwartponder en 2 kaas burgers :Y
oh ja, ook nog een grote aardbeienshake.

zie je snel

heb er zin in *O* *O* *O*
9 uur??? ik wilde eigenlijk wat eerder, ik kan niet zo laat pas eten :9~

klinkt lekker man, maar wat voor menu ga je er nog bijnemen dan???

zie je snel ja :W
 
is goed :Y
dan doen we wat eerder *O*

zit zelf eigenlijk nog te denken om er een bigtasty menu bij te nemen :)
met extra bacon *O*

wat ga jij eigenlijk nuttigen??
ik ben er nog niet uit... maar momenteel kan ik zelfs een paard eten dus ik bestel alles wat er op mijn netvlies komt terwijl ik aan de kassa sta :9~
 
Laatst bewerkt:
ik ben er nog niet uit... maar momenteel kan ik zelfs een paard eten dus ik bestel alles wat er op mijn netvlies komt terwijl ik aan de kassa sta :9~~
in ieder geval wil ik er een grote friet bij met 7 mayo :9~
is al meer dan een week geleden dat ik dat op heb, dus die MOET ik hebben
 
Terug
Bovenaan Onderaan