Yamaha r1 richtingaanwijzers

Mn oom heeft een r1 en die vroeg zich dat af. En IK was zo lief om hem dat even uit te zoeken!

Als je zo'n motor hebt dan weet je toch wel dat je zelf (net als bij 99% van alle motorfietsen) je knipperlichtje weer uit moet doen. -O-

En desnoods kijk je even in het instructieboekje dat je erbij krijgt :z
 
Laatst bewerkt:
In dat geval herzie ik mijn opmerking en zeg ik een ding;
Kan je oom niet gewoon met een bakkie koffie naast de R1 gaan zitten,
en kijken of het knipperlicht uitgaat?




:+
Heeft 'ie al gedaan, alleen hij kreeg de klere in dat dat verdomde lichtje steeds maar weer aansprong... O-)







:+
 
mijn knipperlichten doen dat ook....... wanneer jij de oplossing hiervoor gevonden hebt, laat het me dan zsm weten...vertelden ze er trouwens niet bij toen ik hem kocht, ps jij hebt het over één lichtje, bij mij zijn het er twee......help :?
 
Even serieus:

Ik heb laats op een HD v-rod gereden, bij accelereren ging het knippelicht vanzelf uit, check de Harley dealer dus!

Groeten Guido O-)
 
mijn knipperlichten doen dat ook....... wanneer jij de oplossing hiervoor gevonden hebt, laat het me dan zsm weten...vertelden ze er trouwens niet bij toen ik hem kocht, ps jij hebt het over één lichtje, bij mij zijn het er twee......help :?
Shit ik dacht dat ie alleen op het dashbord ging branden. Moet je hem ergens anders ook nog uitdoen dan?
 
Terug
Bovenaan Onderaan