Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Opzich niet onaardig, een 10e plek in de Superbike klasse. Er zit veel potentie in de RN65, best behoorlijk verschil nog ten opzichte van de RN32. Helaas nog niet de juiste afstelling kunnen vinden, vooral de achterkant onstabiel. Ook een probleempje met de voorrem gehad, de druk zakte na 3e rondes, waardoor het tempo iets terug moest om te kijken of de remdruk ook terug kwam, dit was wel het geval maar heeft wel tijd en vertrouwen gekost helaas.@Jelle09 Hoe is het eerste IDC weekend bevallen met de RN65 of heb je niet meegedaan deze ronde?
Simpel antwoord Ja.Heeft iedereen geluids problemen met een RN65?
Ik heb nog een volledige Akrapovic factory kit voor onder de 1. Maar die geeft waarschijnlijk nog meer geluid dan de standaard evo line.
Zeker niet gek, maar als je merkt dat er meer in zit voelt het toch niet zoals je zou willen haha. Grootste verschil in mijn ogen is afgifte vermogen (zit vooral in electronisch gas), electronica werkt soepeler/smooth, stabiliteit met remmen, en minder heftig wheelie, door langere achterbrug.10e in de Superbike is lang niet gek toch? Keurig resultaat!
Wat is het grootste verschil met de RN32/49 en de RN65?
Heeft iedereen geluids problemen met een RN65?
Ik heb nog een volledige Akrapovic factory kit voor onder de 1. Maar die geeft waarschijnlijk nog meer geluid dan de standaard evo line.