Yamaha R6 2000 Blauw 16.000 km

Status
Niet open voor verdere reacties.
22 jun 2006
35
0
Rotterdam
Beste mede forummers,

Ik heb zojuist besloten om mijn R6 uit 2001 2001 de verkoop in te doen.
Reden is simpel: Ik rij te weinig op een voor mij ongeschikte motor.

Dit resulteert in een whopping 1300 km, gereden in 2 jaar. VEEL te weinig natuurlijk. De rest van de tijd staat de yam met smart te wachten totdat ik een keertje zin en tijd heb.

Het is doodzonde om het beestje te laten verslonzen, daarom:

- Blauwe R6 - 2001 2000
- 16.xxx km op de teller
- Laser HotCam

los bijgeleverd:
- originele uitlaat
- buddyseat
- bijrijder steps

g2xh7w9w_r61jpg.jpg

betere foto momenteel niet beschikbaar, kan uiteraard wel op verzoek gemaakt worden.


Laatste beurt heeft hij gehad bij Aad van Kekem in Ridderkerk, sindsdien 400 km gereden.
Motor staat in Spijkenisse, ZH.

Vraagprijs: EUR 4750.-

Meer info:

bjorn.wetzels@planet.nl / 06-30381200
 
Laatst bewerkt:
Het is een 2000 model, .. volgens mij moet je er wat bij vertellen.
 
'Yamaha R6 2001 Blauw 16.000 km' > 'Yamaha R6 2000 Blauw 16.000 km'
 
Wat de staat van de versnellingsbak is bijvoorbeeld, of dat het bekende probleem al heeft opgetreden of nog gaat komen :+

Prijs is naar mijn inziens aan de hoge kant.

Verder succes met de verkoop!
True ..
 
Wat de staat van de versnellingsbak is bijvoorbeeld, of dat het bekende probleem al heeft opgetreden of nog gaat komen :+

Ik zit er ook over te denken om een r6 aan te schaffen maar heb eerlijk gezegd niet zo heel veel verstand van motoren (dit wordt ook mijn 1e).

Maar wat is het bekende probleem wat optreedt bij een r6 ?
 
Ik zit er ook over te denken om een r6 aan te schaffen maar heb eerlijk gezegd niet zo heel veel verstand van motoren (dit wordt ook mijn 1e).

Maar wat is het bekende probleem wat optreedt bij een r6 ?

Bij de types voor 2003 wil er nog wel is een probleem optreden met de schakelvork. Deze worden door Yamaha nog wel vervangen als het goed is aangezien het een productie fout is.
 
Indien jullie refereren naar het probleem met uit uitschieten in de 2e (?) versnelling:

ik heb hiermee nooit problemen gehad.

Prijs mag dan wellicht aan de hoge kant zijn voor een 2000 model, maar het staat je uiteraard vrij om een leuk bod te doen..
 
Mooie fiets met een mooie km-stand. :)

Doe je de seatcover ook los in de verkoop?
 
Indien jullie refereren naar het probleem met uit uitschieten in de 2e (?) versnelling:

ik heb hiermee nooit problemen gehad.

Prijs mag dan wellicht aan de hoge kant zijn voor een 2000 model, maar het staat je uiteraard vrij om een leuk bod te doen..


kans is groot dat dat probleem dan nog wel een keer voorkomt :)

die prijs is zelfs voor een vraagprijs erg hoog hoor, hier op mf en op mp heb je daar een nieuwer model voor met extra's
 
Wellicht heb je gelijk. Daarom ook nu uit de verkoop.

ja 2 jaar geleden was die het waard en als je dan zo weinig rijdt dan is het zuur dat je opeens zoveel afschrijft.

zou gewoon weer tijd maken joh, die r6-jes zijn zulke heerlijke fietsen :P
(zo nu en dan gap ik de r6 van mijn broertje en dat is toch echt dikke fun }) )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan