Yamaha r6 2000 met oa dynojet-kit k&n filter

erik_r6

MF'er
15 jun 2008
194
0
Zevenhoven
Omdat ik me roze papiertje wil behouden, verkoop ik mijn mooie r6.
Op zich hoeft hij niet weg, want hij rijd fantastisch maar ik kan mezelf gewoon maar slecht inhouden! ong 800 km geleden grote beurt gehad. dus geen onderhoud is t/m 2010 (evt 25kw uitdraai erbij,) maar staat op vol vermogen!

km stand is 40000

Opties:

Dynojet kit (afgesteld op testbank)
K&N filter
Mivv Demper (super geluid)
Aparte underseat, en in kleur mee gespoten.
Stalen remleidingen voor en achter

800km oud, zgan dus
remblokken+remolie
bougies
Michelin pilot power 2ct voor en achter
olie+filter

renthal tandwielen en did race-ketting kunnen nog wel een poos mee.

vraagprijs 4999 euro, aangezien de grote beurt en opties.

nieuwe prijs 4799

NU 4250







 
Laatst bewerkt:
Jeetje, ook niet veel respons he...

Als je hem nou eens voor jezelf terug laat zetten op 25kw? Of is dat weer te weinig?
 
pff nou valt inderdaad niet mee

hij heeft nooit op 25kw gestaan ;) maar vorige eigenaar stelt motoren af op de testbank..
dus die heeft een 25kw uitdraai opgezocht en mijn kenteken framenummer erbij gezet..
dus vandaar.. verzekering deed ook niet moeilijk en agenten kijken er ook niet naar
 
Ok, maar als je hem voor jezelf terug laat zetten op 25kw? Gewoon terug-tunen.

Ziet er goed uit met die leuke extra's, en je vind hem geweldig rijden. Of heb je al wat nieuws?
 
nee ik ga niet me motor laten begrenzen, dan eerder een circuit fiets. maarja woon ook niet vlakbij circuit dus das ook geen opite.

maargoed ben nog student, dus hij moet eerst weg voor er iets nieuws komt..
 
heeft wel zgan bandjes a 400 euro+beurt, en denk dat er op de lak geen krasje te vinden is..
4499 is toch wel een redelijk marktconforme prijs lijkt mij, voor dat geld zien ze er meest niet zo mooi uit als deze..

1,5 jaar geleden voor 5500 gekocht dusja
 
Laatst bewerkt:
gisteren nog effe een rondje gereden maar wat rijd ie toch lekker! moet vanaf 24 maart 3 maanden met mijn pols in het gips, dus er valt nog wel wat te praten.. koffie staat klaar :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan