YAMAHA R6 2002

Status
Niet open voor verdere reacties.

nick299

MF'er
27 sep 2009
188
19
duiven
Wegens aanschaf van een andere motor, bied ik mijn Yamaha R6 te koop:

hij ziet er super uit! en heeft slechts 23.500 km gelopen.
hij staat goed op de banden, en ketting/tandwielen kunnen ook nog een poos mee.

Bouwjaar 2004, model 2002.

de motor is op dit moment nog wel 25kW, mocht u dit niet willen is dit eenvoudig aan te passen.

Verder zit er een Laser duotech uitlaat onder, heb er wel een DB killer bij.

vraagprijs is €5600

voor verdere vragen kunt u met mij contact opnemen.

Gr Nick
full
 
Laatst bewerkt:
...............wéér 1 die zich aanmeldt om zijn motor te verkopen......................


Van mij part mag er een regel komen dat alleen mensen die meer dan 6 maanden lid zijn hun motor op MF mogen verkopen..................
 
en waarom dan wel?

als ik hier iemand op het mf blij kan maken met mijn motor dan zie ik daar geen probleem in.

reageer liever niet als je niks nuttigs te melden hebt.
 
4900 is te weinig,

ik heb ook een foutje gemaakt, want hij komt uit 2004, model is wel 2002.

weet iemand hoe dit veranderd kan worden in de topic titel?
 
4900 is te weinig,

ik heb ook een foutje gemaakt, want hij komt uit 2004, model is wel 2002.

weet iemand hoe dit veranderd kan worden in de topic titel?
Heeft hij 2 jaar bij de dealer in de showroom gestaan??
 
4900 is te weinig,

ik heb ook een foutje gemaakt, want hij komt uit 2004, model is wel 2002.

weet iemand hoe dit veranderd kan worden in de topic titel?

Hoezo, die TT klopt toch gewoon? Het is n.l. een 2002-model en geen 2004-model. En ik vind de vraagprijs aan de hoge kant, maar goed, toch geen interesse hier. Succes met de verkoop :Y .
 
dat weet ik niet, ben niet de 1e eigenaar. er stond ook nog heel weinig km op toen ik hem kocht, niet dat dat veel zegt, maar dat zou wel een reden kunnen zijn dat die mischien wel ergens een hele poost heeft gestaan ja.
 
jou fiets is zeer waars later ingevoerd, dat wil zeggen gebouwd in 2002 in duitsland, italie etc en in 2004 naar Nederland gekomen en hier op kenteken gezet.
Mooie fiets maar 4900 euro voor een fiets van dit bouwjaar is geen gek bod... het is alleen op kenteken een 04 model vergeet dat niet.
 
Laatst bewerkt:
Nee volgens de rdw is deze fiets wel ori nederlands, gewoon als een "overjarig" model verkocht in 2004 :)

Bouwjaar is dan ook gewoon 2002, 2004 is datum wanneer die voor het eerst is toegelaten op de weg.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan