Yamaha R6 2003 - 2005 seatcover

Henri14

Rookie
1 mei 2016
9
0
Hoi,

Ik ben op zoek naar ofwel een net exemplaar seatcover / monoseat / monozit voor mijn metallic zwarte yamaha r6 uit 2005 of iemand die er voor mij één netjes kan opknappen. Ik hoor graag iemand die me kan helpen!

Henri
 
Die zijn inderdaad verkrijgbaar. Maar niet in de originele Black Raven metallic zwarte kleur. Dan moet het alsnog naar de spuiter.. En die op alle motoronderdelen.nl en eBay zijn allemaal aftermarket, omdat Yamaha ze niet meer produceert. De afwerking is dan automatisch ook een stuk minder helaas..


Kijk even op TARGA SEAT COWLS daar verkopen ze een targa seatcover in kleur (blauw) voor $183. Ik weet niet of je dat er voor over hebt, maar ze bestaan dus wel!
 
Laatst bewerkt:
Oke ik wist niet dat er dan zichtbaar kleurverschil zou zijn. Dat zou ik inderdaad ook niet willen.

Die van Targa had ik gezien voor mijn '01 R6, maar buiten het feit dat ik er geen $183 voor over heb, vind ik ook de originele seatcover mooier.

Ik ben veel aan het zoeken naar een seatcover voor mezelf, dus mocht ik er eentje voor jou tegenkomen, dan stuur ik je wel even een bericht!
 
Dat wist ik vanochtend toen ik belde met iemand van de betreffende webwinkel ;)

Prima! Ik zal voor jou ook een oogje in het zeil houden!
 
Terug
Bovenaan Onderaan