Yamaha R6 2003 Zwart Zilver

2 jul 2008
222
0
Sittard
Yamaha Yzf R6 2003, met de kleurstelling zwart zilver, nog perfect in zijn lak! Op marktplaats krijg ik alleen maar dromers hoop dat hier toch wat meer serieusheid aanwezig is.

Ik ben de 2de trotse eigenaar, komt met alle nodige papieren, 2 zwarte sleutels en 1 rode en een Yamaha alarm met 2 afstandsbedieningen. De motor heeft 50.xxx gelopen, relatief veel, oorzaak; hij is zo fijn om mee te rijden, heel veel mooie dingen met deze motor gezien! Altijd zeer goed onderhouden en gepoetst :9~

Opties;
  • Sportieve Yamaha nummerplaathouder
  • Yamaha paddock steunen
  • Yamaha valdoppen
  • Yamaha alarm
  • Yamaha Duo zitje & cover in kleur

De motor heeft nu een Carbon oval BOS exhaust en de orginele uitlaat is er ook bij een goed bod krijg je gewoon alles mee.
De motor heeft groot onderhoud gehad bij 42.000km het volgende reeds uitgevoerd;

  • Kleppen gesteld
  • Ketting plus tandwielen (D.I.D.) vervangen
  • Remblokken "achter" vervangen, remblokken "voor" recent (49.000km)
  • Olie + oliefilter vervangen
  • Koelvloeistof vervangen
  • Bougies vervangen
  • Luchtfilter vervangen
  • Banden zijn vervangen bij 46.000km met Michelin Dunlop Roadsmart (Voor 60% achter 40%)

Verbeterpunten; Voetsteuntjes beschadigd en dynamo deksel en een sticker zeer licht bekrast, door omvallen v.d. motor, allemaal lichte zeer eenvoudig herstelbare schade.

Ik zou graag nog wat jaartjes ermee rijden, maar mijn nieuwe studie die in september start is laat dit niet toe, dus hij moet er het liefst z.s.m. eruit i.v.m. verhuizing. Geen onzin boden, doe een goed bod en dan is hij weg. Het onderhoud heeft het nodige gekost afgelopen jaar, voorlopig geen kosten voor de koper dus!

2.JPG


3.JPG


4.JPG


7.JPG



Omdat hij al een tijdje te koop staat is mijn vraagprijs al flink gezakt. Hij moet gewoon eruit dus een goed bod rond de 3900 is akkoord.

ps; Mijn Berik leder pak met schoenen en handschoenen gaat ook in de uitverkoop.

avator.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Wat jammer man dat je het niet weg krijgt! Kom op people dit is toch een waanzinnige motor voor een beginner die op een sportieve fiets wilt beginnen ? Kick bij deze :)
 
Ik ben het helemaal met je eens haha, maargoed ik merk dat iedereen een beetje problemen heeft met de verkoop.. Miss maar stallen tot de zomer..
 
Probeer het inderdaad nog eens begin volgend jaar :) succes ieder geval man, het zijn fijne fietsen! heb precies dezelfde *O*
 
Ja daarom snap ik het ook echt niet! Als ik deze voor deze prijs toen der tijd had gezien had ik hem dezelfde dag nog gekocht haha...

Maargoed bedankt! :)
 
Ik ga er even over nadenken, heb wel interesse... :) Moet alleen nog mn rijbewijs halen... ;) *Daar ben ik dan ook mee bezig*

PS: staat die in Eindhoven of Geleen? :9

Mooie bike!
 
Laatst bewerkt:
Oke succes met lessen dan :) zal wel lekker koud worden voor je haha...

Maar hij staat nu gestalt in Geleen maar kan wel eventueel naar Eindhoven worden gereden als je hem liever daar bezichtigd.

:)
 
Och ja, ik kan wat hebben zal ik het zo zeggen ;) En ben het autorijden nu wel een beetje zat dusja...

Ehm, ik denk dat jij hem sowieso liever niet in Eindhoven hebt staan neem ik aan of wel... Laat ik nu net oot uit het verre Limburg komen dus dat is niet zo een probleem ;) *D

Ik ga zo even wat lessen inplannen en daarna kun je een PB'tje verwachten! :)
 
Ja.. met de goede kleding is het prima te doen indd... En ik heb hem liever hier in Geleen staan ja, netjes in de garage.. Dat is ook de reden van verkoop dat ik hem in eindhoven niet kan stallen, en hem dus ook niet vaak meer kan gebruiken..

Maargoed ik hoor wel wat van je dan..

Succes met lessen
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan