Yamaha R6 2006/2007 heel veel benzine lekkage.

Xtender

MF'er
13 dec 2005
97
13
ff in het kort. (Probeer het zo goed mogelijk uit te leggen) 😊

Na een poging te hebben gedaan een jaar geleden om de boegies te vervangen (lukte niet toen) heeft de motor onder een zeil in weer en wind gestaan, niet echt bevorderlijk, natuurlijk brrrrrrrrrr.
Van de week weer een poging gewaagd en het is me gelukt met veel pijn en moeite om de boegies te vervangen.

Het onderstaande gebeurde toen ik hem probeerde te starten.
De start moter draait maar hij slaat niet aan, na een paar keer starten als de accu bijna leeg is komt er enorm veel benzine uit de onderkant lopen. (wel een halve liter)
In de filter kast zit alles onder de benzine. (daar zitten van die kleppen als je je gas los laat weer dicht gaan.

Heb ik iets verkeerd terug gemonteerd of is er echt iets kapot wat ik moet vervangen.

Als iemand weet wat het zou kunnen zijn, of maar zou denken wat het probleem zou kunnen zijn PLEASE vertel het me!
Ik zou ik je enorm dankbaar zijn.
Omdat ik niet echt een groot budget heb, duurde het weer een jaar om een poging te wagen (wat speciaal gereedschap gekocht om alles goed los en vast te kunnen maken)

Ik wil gewoon rijden met dit weer. kriebelsssss!!!!!! :] HELP ME!!!


Zie filmpje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;-)))))
 

Bijlagen

  • WhatsApp Video 2022-06-15 at 7.55.01 PM.mp4
    33,3 MB
  • WhatsApp Image 2022-06-15 at 7.57.49 PM.jpeg
    WhatsApp Image 2022-06-15 at 7.57.49 PM.jpeg
    385,3 KB · Weergaven: 42
Ff wat anders waar kopen jullie onderhouds onderdelen voor je motor ? Ik kocht alles altijd bij Motozoom in Amsterdam maar die zijn failliet.(helaas pindakaas)
 
CMSNL, als het om origineel spul gaat maar ook bij mn "eigen" éénmanszaak, dannys motor service, ook voor jou op een steenworp. Ter Aar
 
CMSNL, als het om origineel spul gaat maar ook bij mn "eigen" éénmanszaak, dannys motor service, ook voor jou op een steenworp. Ter Aar
Nice!!! heb je een website? en ik zoek ook nog iets om die fucking lelijke deuk in me tank weg te halen. Ging met me dronken kop snachts hem verplaatsen, omdat ik weer een email van de gemeente kreeg dat hij daar niet mag staan, waar die stond.. motor omgevallen precies tegen een hoek van een muur!!! hoe dan!!!!! Hoe krijg ik dit weg? iets erover plakken? uitdeuken? enz.. hoe? dat ook naar een tank cover te kijken carbon maar die zijn super duur en niet heel erg mooi.

1655406300846.png
 
Hij is bijna autistisch precies. Ik kom bij hem met mijn spul als ik er zelf niet meer uitkom, 1 van mijn beste motoren (van de 21) heb ik bij hem gekocht
 
Jajoh... ik heb een enorme knop op mijn motor met choke erop en daarmee trek ik 4 benzinekranen open, tandwiel kettingwiel, remolie remvloeisstoof, velg en wiel. Wijsneus
Omdat die term alleen nog wordt gebruikt vanuit de oudheid. Veel motorfiets (moderne) carburateurs hebben geen chokeklep in de aanzuigbuis, zoals de basis beginsel van de carburateur.
Sterker nog er waren ooit lang geleden dieselmotor met choke-handel die bij de koud start aangetrokken moest worden. De grap was dat het inspuit moment vervroegd werd.
 
Ehm, lag het aan de injector of aan de aansturing ervan?

Zat er teveel benzine in de cilinder?

Stinkt de olie naar benzine en hoe hoog staat het niveau?
 
Ehm, lag het aan de injector of aan de aansturing ervan?

Zat er teveel benzine in de cilinder?

Stinkt de olie naar benzine en hoe hoog staat het niveau?
Aan de injector, waarschijnlijk gewoon een o ringetje wat niet meer lekker zit.
De lekkage was maar bij 1tje maar echt een halve liter kwam er onder me motor te liggen.
Ik heb net de olie vervangen en het olie filter. De olie was erg zwart wat deruit kwam.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loki
Terug
Bovenaan Onderaan