Yamaha R6 2006 - The next Generation

full
 
Wow!!

R6... powered by ... DAF :? _O-

Mooie R6 hoor!!

Heb je motorisch nog veel veranderd?

Wel heel mooie uitlaat... Akra is wel mijn favoriet. Wel duur... Hoe bevalt 'ie?

*O* mooie site trouwens! *O*
 
Laatst bewerkt:
-----------

dit is toch niet dat opzet stukkie/slip on van akra?!?1 want volgens mij is dat opzet stukkie/slip on een stuk korter dan de hele uitlaat en ik vind deze uitvoering(langere) mooier dan dat opzet stukkie/slip on! weet iemand dat of ik gelijk heb en is de slip on korter dan deze uitlaat!!? op de site van akra lijkt het namelijk zo! als je kijkt naar de achter brug en waar de uitlaat stopt!

 
Laatst bewerkt:
-----------
dit is toch niet dat opzet stukkie/slip on van akra?!?1 want volgens mij is dat opzet stukkie/slip on een stuk korter dan de hele uitlaat en ik vind deze uitvoering(langere) mooier dan dat opzet stukkie/slip on! weet iemand dat of ik gelijk heb en is de slip on korter dan deze uitlaat!!? op de site van akra lijkt het namelijk zo! als je kijkt naar de achter brug en waar de uitlaat stopt!
Ik kan het op de website in ieder geval niet terugvinden. Maar als je ziet hoe serieus hij bezig is met het racen, zal dit waarschijnlijk wel het volledige systeem zijn...

@Mosselman: heb je toevallig een dynojet-uitdraai beschikbaar van jouw R6? :P
 
kan je het nu zien wat ik bedoel?!!? ik wil graag de lengte van de ''einddemper'' van de laatste foto! maar dit is op de site van akra een volledig systeem...

ik wil dus de lengte van de volledige en de kosten/product van de slip on!

ja ik wil weer wat! :P
 
kan je het nu zien wat ik bedoel?!!? ik wil graag de lengte van de ''einddemper'' van de laatste foto! maar dit is op de site van akra een volledig systeem...

ik wil dus de lengte van de volledige en de kosten/product van de slip on!

ja ik wil weer wat! :P
Ja, ik zie het... Ik vind dat ze toch een fout hebben gemaakt, qua design. Ze hadden die pijp moeten laten doorlopen tot achter de kuip. Was - imho - veel mooier geweest.

Misschien kun je de link-pipe korter maken? (Met het risico dat de kuip wegsmelt.... ;) )
 
Wat ik heb is idd een volledig akra systeem met een PC3 usb ... dit omdat hij anders veel te arm gaat staan en dit weer link is voor de kleppen (verbranden)

Dyno uitdraai heb ik wel maar daar hebben jullie weer niks aan ..... elke bank is anders namelijk ... op de een had ik rond de 120 pk en de laatste uitdraai was 112 pk op het achterwiel ....Dit was tijdens het afstellen van de PC3 en dus met akra systeem ... ik schat dat ik nu rond de 120 pk heb op het achterwiel bij de meeste banken .... Het is voor mij niet zo heel belangrijk hoeveel PK ik heb... ik relateer liever naar wat ik meemaak en dat is dat ik nu bijna een suzuki 750 K4 en een 2004 fireblade kan bijhouden op het rechte eind van de circuits... dat is veel belangrijker voor me als getallen ...

Het is wel een aanbeveling trouwens een compleet systeem .. .vooral "open" klinkt het geweldig met de roffels en zelf soms wat steekvlammen *O*
 
ja dat geloof ik vast maar over welke bedragen hebben we het dan!?!? denk niet dat ik die centjes heb ;(

,maar ik begrijp dus dat die einddemper van het volledige systeem niet los te kopen is!!?
 
Laatst bewerkt:
nee die centen heb ik niet :P

ja oke thanks zal de link een bekijken!.........(alleen jammer dat er geen fotos op de site staan!)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan