Yamaha R6 2017 35 kW begrenzing kit

Kevin-1998

Rookie
9 sep 2019
24
1
Hallo allemaal,

Door de tijd heen zijn er veel vragen geweest of het mogelijk is om een r6 naar 35 kW te zetten. Nu woon ik achteraf en ben ik vooral van plan om van hier naar een circuit te rijden en wat kleine plaatselijke woon/werk ritten. Nu is er normaal een 35 kW kit te vinden maar voor de 2017 model vind ik hem niet. Wellicht dat een van jullie me kan helpen?

bedankt!
 
de R6 is niet legaal te gebruiken op A2 want meer als 70 KW origineel. er is dus ook geen homologatie voor een 35KW kit en dus is de kit ook niet te koop. je zult moeten wachten met rijden op de weg tot je A hebt.
als je op de site van Yamaha kijkt zie je achter Ook leverbaar in bij de technische specificaties van de motor NIET BESCHIKBAAR staan wat inhoud dat er geen 35 KW uitvoering beschikbaar is
 
Laatst bewerkt:
de R6 is niet legaal te gebruiken op A2 want meer als 70 KW origineel. er is dus ook geen homologatie voor een 35KW kit en dus is de kit ook niet te koop. je zult moeten wachten met rijden op de weg tot je A hebt.
als je op de site van Yamaha kijkt zie je achter Ook leverbaar in bij de technische specificaties van de motor NIET BESCHIKBAAR staan wat inhoud dat er geen 35 KW uitvoering beschikbaar is

Voor de spec 2008/2016 is er ook een, deze heeft ook meer dan 70 Kw. alphatechnik heeft hier een terugvoer set voor. Ik weet dat het dubieus is, daarom heb ik ook aangegeven dat ik het al wist. Mijn vraag is waar kan ik een soortgelijke set bestellen?
 
Voor de spec 2008/2016 is er ook een, deze heeft ook meer dan 70 Kw. alphatechnik heeft hier een terugvoer set voor. Ik weet dat het dubieus is, daarom heb ik ook aangegeven dat ik het al wist. Mijn vraag is waar kan ik een soortgelijke set bestellen?
Dat ze misschien bestaan betekent niet dat het legaal is. Motor is orgineel meer dan 70kw dus zal je hoe dan ook een probleem hebben. Rdw gaat hem niet op 35kw kenteken zetten om bovenstaande reden. Politie maakt een uitdraai niks uit want kijkt alleen naar kentekenbewijs. Kortom je rijdt hoe dan ook op een motor met ongeschikt rijbewijs.
 
Dat ze misschien bestaan betekent niet dat het legaal is. Motor is orgineel meer dan 70kw dus zal je hoe dan ook een probleem hebben. Rdw gaat hem niet op 35kw kenteken zetten om bovenstaande reden. Politie maakt een uitdraai niks uit want kijkt alleen naar kentekenbewijs. Kortom je rijdt hoe dan ook op een motor met ongeschikt rijbewijs.

Snap ik, ze zijn er wel. Ik wil alleen weten waar ik er één kan halen voor een 2017 model. Nogmaals ik snap je uitgangs punt maar dat is niet mijn vraag. Mijn vraag is waar ik een 35 kW kit kan halen voor een 2017 r6.
 
Snap ik, ze zijn er wel. Ik wil alleen weten waar ik er één kan halen voor een 2017 model. Nogmaals ik snap je uitgangs punt maar dat is niet mijn vraag. Mijn vraag is waar ik een 35 kW kit kan halen voor een 2017 r6.
Ik snap je vraag, alleen waarom zou je dan een 35kw kit willen? Je rijdt toch uiteindelijk dan zonder geschikt rijbewijs dus als je dat al wilt doen kan je net zo goed op vol vermogen rijden. Succes met de zoektocht in elk geval!
 
Ik snap je vraag, alleen waarom zou je dan een 35kw kit willen? Je rijdt toch uiteindelijk dan zonder geschikt rijbewijs dus als je dat al wilt doen kan je net zo goed op vol vermogen rijden. Succes met de zoektocht in elk geval!
Scherp! Heeft te maken met verzekering... Die wel legaal kan lol. En ja ik heb de kleine letters gelezen.
 
Motorisch is de 2017 hetzelfde als zijn voorgangers. Ik zou alpha techniek benaderen en eens overleggen of je met een drosselkitje van een oudere R6 je de 2017 ook op 35 kw zou krijgen.
 
Geen idee, ik heb een collega in de verzekeringen die dat heeft bekeken. Ik krijg een factuur via hem.

En je zei net nog dat je de kleine letters gelezen hebt? :?

Je moet vooral doen wat je niet laten kunt maar wees je ervan bewust dat je op de openbare weg sowieso met een ongeldig rijbewijs rondrijdt en de verzekeraar eventuele schade altijd op jou zal proberen te verhalen. Wat je op een privélandgoed met dat ding uitspookt maakt dan weer niet uit :+
 
Geen idee, ik heb een collega in de verzekeringen die dat heeft bekeken. Ik krijg een factuur via hem.
ik zou eerst de voorwaarden eens goed doorlezen en je dan nog eens afvragen wat ze gaan doen in geval van schade. je geld willen ze graag hebben zeker als ze weten dat ze niet hoeven uitkeren omdat je geen geldig rijbewijs hebt voor de motor die ze verzekeren.
zolang je geen schade krijgt (door jouw fout of die van een ander) zal je er best mee wegkomen, maar bij schade ben je waarschijnlijk aan de beurt en mag je de knip trekken. ook de verzekeringsmaatschappij van de tegenpartij zal de schuld snel bij jou neer leggen want je had daar niet mogen zijn want geen geldig rijbewijs.
 
Terug
Bovenaan Onderaan