Yamaha r6 25kw op kenteken!!!

ronald46

MF'er
5 jan 2008
70
0
De titel zegt t al de perfecte motor voor beginnende motorrijder

Ik verkoop de motor omdat ik binnekort op vol vermogen mag.
De motor heeft altijd binnengestaan onder een hoes
Ik heb nooit problemen gehad enige minpuntje is deukje in de tank (zat er al toen ik m kocht)
Het is het 2002 model maar op kenteken staat 2003 door invoering uit duitsland ivm herkeuring 25kw!!!
In de regen is er niet mee gereden

kleur: rood
km stand 21300 (met mooi weer word er nog gereden)
Laser uitlaatdemper incl DB killer (originele heb ik nog)
kleine knipperlichten en kentekenplaathouder (originele heb ik nog)
paddock stand
rooie rimstriping
Michelin pilot power 2CT banden

vraagprijs is 5200 euro
voor meer foto's en info ff mailen

gr ronald
 
Laatst bewerkt:
xdgamsy.jpg


l7yxi6e.jpg
 
Laatst bewerkt:
op de foto nog met originele knipperlichten voor dat zijn nou ook kleine zoals achter
 
waarom laat je deze niet op vol vermogen terug zetten.
 
idd om t weer goed op kenteken te krijgen moet ie weer gekeurd worde enz en ik denk dat ik m zo wel aan iemand kan verkopen die net zn rijbewijs heeft dan ga ik verder opzoek naar een z750
 
denk dat er zo ook wel iemand is die hem wil hebben 25kw op kenteken betekend dat je er mee mag rijden met je beginners papiertje (leestegenwoordig rooze pasje)

leuke ''beginners'' fiets hahhaha ach ja als je je verstand er bij houd maakt het allemaal niet uit vind het wel een leuk ding suc6 er mee
 
idd ik ben zelf vrachtwagen chauffeur en wou t risico nie lopen mn rijbewijs kwijt te raken door met een uitdraai rond te rijden, toen vond ik deze en nu mag ie na 2 jaar naar een ander die zeker wil weten dat ie goed zit zo
 
Ik ben zo vrij geweest om een link naar deze advertentie op een scooterforum te zetten. Daar zitten veel jonge gasten die overstappen op een motor en veelal nog 25kw moeten rijden.

Succes verder
 
idd om t weer goed op kenteken te krijgen moet ie weer gekeurd worde enz en ik denk dat ik m zo wel aan iemand kan verkopen die net zn rijbewijs heeft dan ga ik verder opzoek naar een z750

Ik vind wel dat je dat even netjes moet vermelden in je advertentie. :X
Je kan hem in principe niet meer terugzetten op vol vermogen zonder veel kosten te maken. Niet iedereen weet dat en dat is toch wel een erg belangrijk gegeven bij een verkoop. :')
 
Ik vind wel dat je dat even netjes moet vermelden in je advertentie. :X
Je kan hem in principe niet meer terugzetten op vol vermogen zonder veel kosten te maken. Niet iedereen weet dat en dat is toch wel een erg belangrijk gegeven bij een verkoop. :')

Want dat is niet bij andere motoren die 25kw op kenteken zijn?

:W .
 
Terug
Bovenaan Onderaan