Yamaha r6 25kw op kenteken!!!

Want dat is niet bij andere motoren die 25kw op kenteken zijn?

:W .

Afvoeren / vol vermogen switch kost altijd geld. Maar als dit gepaard gaat met het in- en uitvoeren van de motorfiets, met bijbehorende betaling van de BPM etc, dan is het overzetten van een importfiets een veel duurder grapje dan van 'een nederlandse fiets'. Dus dat is het vermelden inderdaad waard ;)

Verder mooie fiets hoor! *D ...denk wel dat je met je vraagprijs nog iets te hoog zit, gezien de vele R6'en die te koop staan en de beperking van het vermogen.

Succes met de verkoop! :W
 
Want dat is niet bij andere motoren die 25kw op kenteken zijn?

:W .

Nee, dit is een heel ander verhaal.
De papieren van het land herkomst moeten eerst aangepast worden.
Dat kan alleen door de motor daar in te voeren, de papieren aan te laten passen naar vol vermogen, motor opnieuw invoeren in NL met vol vermogen op kenteken, BPM afdragen (nogmaals ja). Kostbaar zaakje dus. :)

Wat pjayzx6r zo ongeveer al aangeeft dus. :Y
 
ja maar als je net je rijbewijs hebt en je moet 2 jaar 25 kw rijden dat in t gewoon een goeie motor om mee te beginne, dan kan je na 2 jaar zelf wel weer beslissen wat je doet of je m verkoopt of op volvermogen zet
 
Dus is eventuele koper gedwongen de motor na 2 jaar te verkopen, want die wil dan toch vol vermogen hebben. :) Maar verder mooie fiets hoor, begrijp me niet verkeerd. Het punt is wel duidelijk nu. :+

Succes met de verkoop. :Y
 
Nee hoor.. je kan m dan gewoon vol gaan rijden (met vol rijbewijs) met 25 kW op kenteken.

Kan je alleen een boete krijgen voor de niet kloppende papieren, en die is niet zo duur en wordt praktisch nooit gegeven.

Een R6 25 kW op kenteken blijft wel uniek, ideaal voor veel 25 kWers die geen Kawazooi of Stukzoeki willen.

(*let niet op mijn huidige motor :'))
 
wat MRSelected zegt zo denk ik er ook over alleen ik wil nu gewoon wat anders

vraagprijs=5200 euro
 
Terug
Bovenaan Onderaan