tzr dick
Die hard MF'er
Goedendag,
Hierbij mij prachtige r6 te koop.
Waarom doe ik hem weg?
De motor bevalt eigenlijk nog goed maar toch ben ik inj de rondte aan het kijken voor een 2-cilinder, omdat ik wat meer koppel wil. M'n R6 bevalt dus nog prima en hoeft ook niet percé weg, anders rijd ik er nog een jaar op
De motor heeft zijn laatse beurt gehad bij 42k twv. 500 euro, toen zijn de kleppen gesteld, carbrateurs gesyncroniseerd, ALLE vloeitstoffen vervangen en van onder tot boven na gekeken. Voor de rest heeft de motor een aantal extra opties.
Wat er in totaal allemaal aan verandert is:
- 2002 undertail in 1999 kleuren gespoten
- led achterlicht
- rondom kleine knipperlichten
- GP500 Doublebubble ruitje
- Carbon kroonplaatcover
- Carbonlook dashboard
- Rood/blauwe led verlichting in dashboard
- Ingekorte orginele demper met zeer mooi/apart geluid
- Homemade seatcover
- Racegaas achter de kuipen
- Rode stalen remleidingen voor en achter
- Wheelstriping
- Sigarettenaansteker (voor tomtom e.d.)
- Carbonlook voorvorkpoten
- Homemade RVS kentekenplaathouder
- Rood gespoten kettingkapje en hugger
- Homemade 150Db alarm
- Aluminium haakse ventielen
- Goudkleurig achtertandwiel
- MF sticker
- alle verslijtbare onderdelen zijn in goede staat (ketting, tandwielen, remblokken, vloeistoffen e.d.) Band achter 30 % band voor 60 % Hiermee rijd je dus nog gemakkelijk het zeisoen mee af.
- Nieuw Michel Pilot Powers krijg je erbij!!!! Alleen voor de mfer
- duo sit aanwezig
- standaard pijp aanwezig
- voor meer prijs yamaha motorpak erbij
- voor meer prijs sport demper erbij
De motor is altijd goed onderhouden, bij aanschaf heb ik eerst de onderhoudshistorie opgevraagd en dat zat allemaal goed, op tijd beurtjes gehad e.d Ook heeft de motor hier altijd in een verwarmde garage gestaan.
Zelf heb ik 1 jaar 25kw gereden op de motor, hij was op het gas begrenst, Echt zwaar is de motor dus niet belast in die tijd en hij is altijd minimaal 10km warm gereden voordat ik boven de 6000 toeren kwam en zeker 15 á 20km voordat ik daarboven kwam. Van dat 25kw heb ik een uitdraai welke wordt goedgekeurt bij de verzekering en je kan de motor dus gewoon verzekeren en ze keren ook uit bij een schadegeval.
Het enige nadeel van deze motor is dat de vorige eigenaar een keer met 30km/h onderuit is gegaan en er dus wat krasjes op de kuip zitten, en een bijgewerkt plekje op het kontje, ikzelf stoor me er niet aan, het is ook niet duidelijk zichtbaar, maar het zit er dus wel.
De prijs die ik in gedachten heb is 4650 euro, zoals je gelezen hebt krijg je daar een goede R6 van een liefhebber voor die altijd met liefde behandeld is en op tijd het juiste onderhoud heeft gehad en dus geen afgeragde bike met overgespoten kuipen, slechte versnellingsbak, olieverbruik en noem het maar op...
foto's komen er aan
Met vriendelijke groet,
Dick Meijer
Hierbij mij prachtige r6 te koop.
Waarom doe ik hem weg?
De motor bevalt eigenlijk nog goed maar toch ben ik inj de rondte aan het kijken voor een 2-cilinder, omdat ik wat meer koppel wil. M'n R6 bevalt dus nog prima en hoeft ook niet percé weg, anders rijd ik er nog een jaar op
De motor heeft zijn laatse beurt gehad bij 42k twv. 500 euro, toen zijn de kleppen gesteld, carbrateurs gesyncroniseerd, ALLE vloeitstoffen vervangen en van onder tot boven na gekeken. Voor de rest heeft de motor een aantal extra opties.
Wat er in totaal allemaal aan verandert is:
- 2002 undertail in 1999 kleuren gespoten
- led achterlicht
- rondom kleine knipperlichten
- GP500 Doublebubble ruitje
- Carbon kroonplaatcover
- Carbonlook dashboard
- Rood/blauwe led verlichting in dashboard
- Ingekorte orginele demper met zeer mooi/apart geluid
- Homemade seatcover
- Racegaas achter de kuipen
- Rode stalen remleidingen voor en achter
- Wheelstriping
- Sigarettenaansteker (voor tomtom e.d.)
- Carbonlook voorvorkpoten
- Homemade RVS kentekenplaathouder
- Rood gespoten kettingkapje en hugger
- Homemade 150Db alarm
- Aluminium haakse ventielen
- Goudkleurig achtertandwiel
- MF sticker
- alle verslijtbare onderdelen zijn in goede staat (ketting, tandwielen, remblokken, vloeistoffen e.d.) Band achter 30 % band voor 60 % Hiermee rijd je dus nog gemakkelijk het zeisoen mee af.
- Nieuw Michel Pilot Powers krijg je erbij!!!! Alleen voor de mfer
- duo sit aanwezig
- standaard pijp aanwezig
- voor meer prijs yamaha motorpak erbij
- voor meer prijs sport demper erbij
De motor is altijd goed onderhouden, bij aanschaf heb ik eerst de onderhoudshistorie opgevraagd en dat zat allemaal goed, op tijd beurtjes gehad e.d Ook heeft de motor hier altijd in een verwarmde garage gestaan.
Zelf heb ik 1 jaar 25kw gereden op de motor, hij was op het gas begrenst, Echt zwaar is de motor dus niet belast in die tijd en hij is altijd minimaal 10km warm gereden voordat ik boven de 6000 toeren kwam en zeker 15 á 20km voordat ik daarboven kwam. Van dat 25kw heb ik een uitdraai welke wordt goedgekeurt bij de verzekering en je kan de motor dus gewoon verzekeren en ze keren ook uit bij een schadegeval.
Het enige nadeel van deze motor is dat de vorige eigenaar een keer met 30km/h onderuit is gegaan en er dus wat krasjes op de kuip zitten, en een bijgewerkt plekje op het kontje, ikzelf stoor me er niet aan, het is ook niet duidelijk zichtbaar, maar het zit er dus wel.
De prijs die ik in gedachten heb is 4650 euro, zoals je gelezen hebt krijg je daar een goede R6 van een liefhebber voor die altijd met liefde behandeld is en op tijd het juiste onderhoud heeft gehad en dus geen afgeragde bike met overgespoten kuipen, slechte versnellingsbak, olieverbruik en noem het maar op...
foto's komen er aan
Met vriendelijke groet,
Dick Meijer
Laatst bewerkt: