Yamaha r6 hoeveel is ie waard?

edu1

Rookie
9 jan 2008
9
0
Hallo,

Ik heb zojuist een motor staan, het is een Yamaha YZF R6 splinternieuw uit de fabriek.
Hij staat alleen niet in nederland.
Hij heeft 22 mile gelopen en nu vroeg ik me af wat zon ding nou oplevered als je hem verkoopt in Nederland bijvoorbeeld op marktplaats.

Ik ben niet de egte kenner dus ik denk ik vraag het hier maar even.
Denk eraan, Hij is SPLINTERNIEUW en komt zo uit de doos.

Nu wil ik graag weten hoeveel ik zoiets kan verkopen MET en ZONDER BPM, en zouden mensen hem kopen zonder BPM voor een nette prijs? aangezien het een egte racer is maakt het kenteken ook niet zoveel uit.

Als hij namelijk een goed prijsje op leverd zonder Bpm scheelt dat weer bij het invoeren naar nederland.

Alvast bedankt.

ps. nog een foto'tje in de bijlagen.
full
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

Ik heb zojuist een motor staan, het is een Yamaha YZF R6 splinternieuw uit de fabriek.
Hij staat alleen niet in nederland.
Hij heeft 22 mile gelopen en nu vroeg ik me af wat zon ding nou oplevered als je hem verkoopt in Nederland bijvoorbeeld op marktplaats.

Ik ben niet de egte kenner dus ik denk ik vraag het hier maar even.
Denk eraan, Hij is SPLINTERNIEUW en komt zo uit de doos.

Nu wil ik graag weten hoeveel ik zoiets kan verkopen MET en ZONDER BPM, en zouden mensen hem kopen zonder BPM voor een nette prijs? aangezien het een egte racer is maakt het kenteken ook niet zoveel uit.

Als hij namelijk een goed prijsje op leverd zonder Bpm scheelt dat weer bij het invoeren naar nederland.

Alvast bedankt.

ps. nog een foto'tje in de bijlagen.[afbeelding]
:? :Z :W
 
? hoezo. Wil hem gewoon importeren naar nederland en hier verkopen. Maar zou de waarde niet kunnen inschatten.
Dat je hier post betekent dat je een Internetverbinding hebt, dus moet het ook voor jou niet zo moeilijk zijn achter de waarde te komen toch?

Meestal staan vergelijkbare motoren (motor staat niet in Nederland, etc...) op Ebay of Marktplaats voor rond de 4000 Euro. ;)
 
Laatst bewerkt:
Dat je hier post betekent dat je een Internetverbinding hebt, dus moet het ook voor jou niet zo moeilijk zijn achter de waarde te komen toch?

Meestal staan vergelijkbare motoren (motor staat niet in Nederland, etc...) op Ebay of Marktplaats voor rond de 4000 Euro. ;)
:^ +/- 4000 en eerst 3000 aanbetalen komt erzo aan :j _O-
 
22k gelopen en nieuw ? Apart....

22mile vind ik nog wel om nieuw te noemen :)

vind het jammer dat de meeste negatief reageren op mijn post. Heb niks kunnen vinden op internet aangezien ze op Ebay vaak meer dan duizende miles gelopen hebben. Dit is mijn eerste post omdat ik maar 1 vraagje heb over de Yamaha R6.
 
Laatst bewerkt:
Hij komt uit Japan en wil hem hierheen voeren. Famillie heeft een bedrijf in japan vandaar. En "splinternieuw uit de doos" is natuurlijk niet letterlijk. Ik weet dat invoerrechten een rol spelen maar de vraag was eerder wat hij hier zou opleveren. Hoop alsnog een redelijk antwoord te kunnen ontvang.


Thanks,
 
Laatst bewerkt:
22mile vind ik nog wel om nieuw te noemen :)

vind het jammer dat de meeste negatief reageren op mijn post. Heb niks kunnen vinden op internet aangezien ze op Ebay vaak meer dan duizende miles gelopen hebben. Dit is mijn eerste post omdat ik maar 1 vraagje heb over de Yamaha R6.
Splinternieuw, nieuws uit doos is 0 km op de teller. Je verhaal is een beetje dubbel, vandaar de reacties. Als je het wat beter uitgelegd had had je dit niet gehad ;)

Maar 22k gelopen is natuurlijk niet extreem veel, blok kan makkelijk een ton aan. Waarde gok ik zo rond de 4000 ex bpm.

Grote edit: Of bedoel je MIJLEN ?
 
Laatst bewerkt:
AAHAHA ik heb het door, er is hier sprake van een misverstand _O-
TS bedoelt MILE als in MIJLEN oftewel de motor heeft 22x1.6 km gelopen *D dus wel degelijk nieuw
hij bedoelt dus niet mille als in 22000 _O- rofl
 
Splinternieuw, nieuws uit doos is 0 km op de teller. Je verhaal is een beetje dubbel, vandaar de reacties. Als je het wat beter uitgelegd had had je dit niet gehad ;)

Maar 22k gelopen is natuurlijk niet extreem veel, blok kan makkelijk een ton aan. Waarde gok ik zo rond de 4000 ex bpm.

Grote edit: Of bedoel je MIJLEN ?

ik heb het over mijlen ja, 22 mile, niet 22000.

Hij komt overigens uit Japan waar familie van mij handel heeft en zo dus aan een motor is gekomen. In japan leveren deze motoren niks op en daarom het Idee om hem in nederland te verkopen.

Snap het verhaal van Nigeria niet helemaal. Al kwam ik uit Nigeria had ik dezelfde vraag :?
 
Laatst bewerkt:
ik heb het over mijlen ja, 22 mile, niet 22000.

Hij komt overigens uit Japan waar familie van mij handel heeft en zo dus aan een motor is gekomen. In japan leveren deze motoren niks op en daarom het Idee om hem in nederland te verkopen.

Snap het verhaal van Nigeria niet helemaal. Al kwam ik uit Nigeria had ik dezelfde vraag :?
Haha, dan heb ik niks gezegd. _O- Dan is hij inderdaad splinternieuw :)
 
Want ik weet dat als ik hem invoer en er een kenteken op wil laten zetten ik BPM moet betalen, en dat is 20% van de catalogus netto waarde. Vandaar is het misschien beter als ik hem zonder BPM verkoop en daarom wou ik graag ongeveer te weten komen wat ik er zonder BPM voor kan vragen
 
ik heb het over mijlen ja, 22 mile, niet 22000.
ok, spraakverwarring
Hij komt overigens uit Japan waar familie van mij handel heeft en zo dus aan een motor is gekomen. In japan leveren deze motoren niks op en daarom het Idee om hem in nederland te verkopen.

Snap het verhaal van Nigeria niet helemaal. Al kwam ik uit Nigeria had ik dezelfde vraag :?
ggogle maar eens op nigerian scam :)

en on topic: zoek de nieuwprijs in Nederland, trek daar de BTW, de BPM en ruwweg een €1500 af en je weet grof wat dat ding mag kosten :)
 
als ik bij google naar "nieuwprijs Yamaha R6 " zoek vind ik niet veel, alleen een klein zinnetje waar ik 11.399EUR uit kan halen. Zal dit kloppen? Of er in de buurt van komen? en dan zal dit betekenen dat de motor ex BPM zon 4000EUR waard is? Of zouden jullie het niet waard vinden voor het geld? aangezien jullie helemaal in2motorbikes zijn weten jullie daar wel wat van hoop ik :)

Alvast bedankt.
 
Ik bied ook 3000 euro, en dan voer ik 'm zelf wel in ;)

Het gaat er niet zo zeer om dat ik hem nu ga verkopen. Maar hoeveel die waard zou zijn, zon 3000 euro mag ie wel wezen dus. Ik weet ook niet wanneer ik hem naar nederland kan halen zal wel binnen 2 maanden zijn, maar ik zal absoluut een post maken en jullie op de hoogte stellen als ik hem verkoop.
;)
 
pff rond de 7500€ altijd. zie mensen die een nwe fiets kopen, krijgen dus GARANTIE=>fabrieksgarantie! bij het invoeren verlies je die garantie!
Dus wil je verkopen moet je ofwel garantie kunnen bieden ofwel een lage prijs!
Dus hangt meer af, met welk voorwaarden je die fiets verkoopt!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan