Yamaha r6 hoeveel is ie waard?

pff rond de 7500€ altijd. zie mensen die een nwe fiets kopen, krijgen dus GARANTIE=>fabrieksgarantie! bij het invoeren verlies je die garantie!
Dus wil je verkopen moet je ofwel garantie kunnen bieden ofwel een lage prijs!
Dus hangt meer af, met welk voorwaarden je die fiets verkoopt!!

daar heb je gelijk in. Maar nu is het wel zo dat de wet in nederland zegt dat als je iets verkoopt altijd garantie moet bieden binnen 30dagen na verkoop.

Heb ooit een 2e hands Speedboot verkocht ( Sea-Doo ) en die zijn ervoor om over het water mee te spuiten. Voordat ik de speedboot verkocht heb ik een rondje met de koper gevaren en alles was in orde, alles werkte. Wat blijkt nu.. 2 weken na aankoop vaart de koper de motor kapot, eigen schuld lijkt mij. Hij vaart de motor stuk. had ie maar wat voorzichtiger moeten varen, dat is meestal bij snelle motoren het geval dat het eerder stuk gaat. wat blijkt nou, menneer eist 3000euro voor de reparatie aan mij. Na een zitting heeft justitie besloten dat ik de 3000euro moet betalen ookal was het een 2e hands boot die via marktplaats was gekocht en hij hem zelf stuk heeft gevaren! |(
 
Laatst bewerkt:
Hij komt overigens uit Japan waar familie van mij handel heeft en zo dus aan een motor is gekomen. In japan leveren deze motoren niks op en daarom het Idee om hem in nederland te verkopen.
Tweedehands motoren zijn in Japan totaal niet geliefd, ze zien het als een eer en hygiëne kwestie. Je moet een nieuwe hebben. _O-

Maar ik wil hem wel voor 5 rooien. ;) :}
 
Yamaha Nederland verkoopt zelf ook nieuwe R1 en R6 zonder kenteken en BPM aan Race-licentie houders!
Als je dan ook nog wat met de BTW kan doen (eigen zaak, op naam van een sponsor met eigen zaak of via een race-stichting) kost een nieuwe R6 iets van €7500 dacht ik.
Dus meer als dat ga jij er ook niet voor vangen !

Edit
Las net op Racesport.nl de "race-prijzen" van de 2008 Yamaha's en Suzuki's

Yamaha
De extreemste supersport ooit, de gloednieuwe 2008 YZF-R6, kost zo opeens maar € 8.925,-! We hebben eventueel ook nog enkele stuks van de 2007 YZF-R6, die als circuitmotor maar € 8.330,- kost, terwijl een 2007 YZF-R1 zo voor € 10.710,- kan worden aangeschaft. Dit is allemaal nog incl. 19% BTW, maar doordat nogal wat racemotoren zakelijk als reclamemiddel worden ingezet, kan hier in veel gevallen de BTW ook nog vanaf.
Dus hier kan evt. nog 20% van de prijzen afgehaald worden !

Suzuki
Raceprijzen (excl BTW, BPM en handlings kosten) zijn:
- GSX-R600 K8 € 7.150,-
- GSX-R750 K8 € 7.850,-
- GSX-R1000 K8 € 8.750,-

De Yamaha zal dus Ex-BTW net zoiets of flink minder (2007 model ongeveer € 6500 Ex !) kosten als de Suzuki, meer ga jij waarschijnlijk dus niet vangen, de meeste racers zullen waarschijnlijk al snel kiezen voor een hele nieuwe via de NL-importeur boven een partikuliere aankoop!
 
Laatst bewerkt:
Wat een prachtige woordverwarring mile/mille :}

Trouwens, vroeg me af, wat was de nieuwprijs van een yamaha R6 bouwjaar 2000?
Dus incl BTW en BPM.. Kan het nergens vinden :?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan