Yamaha R6 limited edition r46

pieranja

Die hard MF'er
30 okt 2006
335
0
Aalsmeer
Van de 2000 gemaakte exemplaren is dit exemplaar 1956 van juni 2006!

Deze motor heeft er 8000 km opzitten. Onderhoud heeft plaatsgevonden op 6000 km. De motor is voorzien van een Termignoni uitlaat, geïntegreerde knipperlichten in het achterlicht, en LED-knipperlichten voor.

R1k.JPG

R2k.JPG

R3.JPG


Vraagprijs: 8.500,00 euro
 
Laatst bewerkt:
Wat een gek zeg, de eerste yamaha die ik mooi vind.
Gaaf zo ene helft zwart andere helft geel.
 
Niet voor het een of ander, maar deze lijkt er verdomt veel op... Zelfde km stand, zelfde uitlaat en foto/achtergrond... alleen de locatie en de prijs verschillen heel wat. :?

http://link.marktplaats.nl/140199247

Mocht dit dezelfde zijn, dan zou ik toch even de prijs aanpassen :$

Dat zijn idd verdacht veel overeenkomsten!
En dat verschil in prijs zal hopelijk een typfoutje zijn. Al dan niet op MP, danwel hier.
Succes met de verkoop in ieder geval.
 
Niet voor het een of ander, maar deze lijkt er verdomt veel op... Zelfde km stand, zelfde uitlaat en foto/achtergrond... alleen de locatie en de prijs verschillen heel wat. :?

http://link.marktplaats.nl/140199247

Mocht dit dezelfde zijn, dan zou ik toch even de prijs aanpassen :$
alleen die op MP heeft belgisch kenteken, en TS komt uit Aalsmeer volgens zn profiel
edit: ik zie dat je het plaatsverschil zelf ook al zag
 
Laatst bewerkt:
Gezien de topichistorie van pieranja denk ik dat hij de motor van Marktplaats heeft gekocht (en dat die advertentie nog niet is weggehaald door de vorige verkoper) en hier met winst hoopt te verkopen. Dat zou ook gelijk de foto's verklaren namelijk.

Een andere verklaring is een minder vriendelijke, maar daar kunnen jullie ook wel op komen.
Ben benieuwd.

Desalniettemin een héle vette fiets.... !!
 
Ik ben momenteel de huidige eigenaar hier in Belgie en pieranja heeft idd ervaring met het invoeren van zijn huidige moto, vandaar dat ik de vraag aan hem gesteld had hem in nederland te koop te zetten.

Indien vragen kunnen jullie hem of mij contacteren.
 
Ik ben momenteel de huidige eigenaar hier in Belgie en pieranja heeft idd ervaring met het invoeren van zijn huidige moto, vandaar dat ik de vraag aan hem gesteld had hem in nederland te koop te zetten.

Indien vragen kunnen jullie hem of mij contacteren.


aha,ook weer opgeklaard.

veel succes met die :9~ bike
 
Ik ben momenteel de huidige eigenaar hier in Belgie en pieranja heeft idd ervaring met het invoeren van zijn huidige moto, vandaar dat ik de vraag aan hem gesteld had hem in nederland te koop te zetten.

Indien vragen kunnen jullie hem of mij contacteren.

Hey, ik ken iemand die al een hele tijd op zoek is naar zo'n "Rossi"- R6. Als je mij even een mailtje stuurt, dan stuur ik jou wel haar e-mail adres.
 
Beste scherpe lezers,

De foto's lijken niet alleen hetzelfde, ze zijn ook hetzelfde! Zoals MacPants al aangaf, de motor staat momenteel op Belgisch kenteken. Aangezien wij de Nederlandse motormuizen natuurlijk niet zo'n supermooie r46 willen ontnemen, staat dezelfde motor ook in NL te koop. Maar dat verklaart dus het verschil in prijs. Hopelijk is de verwarring nu uit de lucht genomen.

Wie graag meer info wil ontvangen, stuur een berichtje!!!
 
Maar even voor de duidelijkheid: regel jij voor die € 8500,= dan ook het transport, de invoer en de keuring enz.?
 
Dat klopt, de vraagprijs is inclusief transport, technische RDW-keuring, BPM, deel I/II en kenteken!
 
tis een vraagprijs?

inruil mogelijk
r6 2000 .. 34.000km + 3000€ ?


simpel rekensommetje: 8500-3000=5500,-

5500,- = niet gelijk aan R6 bj 2000 met 34.000 km. :X
Maar ach je kon het altijd proberen toch. :+

Mooie bike, succes met der verkoop. *O*
 
Laatst bewerkt:
ik vind het toch wel erg dat je er zelf niet bij kan zetten dat het dan een ingevoerde motor zou betreffen, tenmindste ik zou dit willen weten voor ik er op zou reageren.
 
keuze tss hier in België ophalen of zelf geen onnodig papierwerk en onmiddellijk op nederlands kenteken kopen is aan de koper!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan