Yamaha R6 Na-zomer Meeting !!

Datum van de R6 Meeting?

  • 24 september

    Stemmen: 1 3,8%
  • 24 september

    Stemmen: 9 34,6%
  • 24 september

    Stemmen: 2 7,7%
  • 24 september

    Stemmen: 14 53,8%

  • Totaal aantal stemmers
    26

Vienus

MF veteraan
11 sep 2004
27.093
4
Bij deze toch nog even een meeting om alle poser
pikkies bij elkaar ter krijgen in 2006.

Aangezien 24 september de gekozen datum bleek te zijn, waren er wat peoples die liever naar de MM gingen B| :X :+ , daarom zien we elkaar bij de MM en doen we daarna eventueel nog een ritje.
Voorstel word om een gezamelijke plek te regelen in Veenendaal :Y

Dan doen we daar dus de:

De Yamaha yzf-R6 Na-Zomer Meeting 2006!!


11a.jpg


De plek word centraal gehouden voor iedereen: Apeldoorn

full


full


Tijdstip: 12.00 uur
Datum: zie de poll

Deelnemers (21):
Vienus
Erwinner
Baflo
Knaakie
R6tim
Tay
Pivo
Two Face B
Royke6
M.Biaggi#1!
Sorcerer
Blue Shark
big Dipper
Xtra
mijn r6
Grayson
PentAr
R6-je
Ms. Stuntie
Alain(de)

 
Laatst bewerkt:
Wie komt en wil die ook ff de poll invullen, bvd :}
 
ik doe mee op de 24e... anders kan ik niet, is zover aanrijden vanuit verweggistan...

;)

tot dan mensen...
 
ik wacht nog ff rustig af op de datum

maar als ik er ben weet ik ms wel een mooie route van 200 km :P :P
start in apeldoorn / stop in arnhem
het is zeg maar de zx 10 rit :9 :P

dus ik stem nog ff niet 8-)

btw het zijn veel bochten en dijkjes :] :]
 
ik doe mee op de 24e... anders kan ik niet, is zover aanrijden vanuit verweggistan...

;)

tot dan mensen...


Laat ik het ook eens gaan proberen te redden.
Kom ook uit verweggistan dus wie weet kunnen we carpoolen :+
 
Wat is nou belangrijker ;)

Maar kies allemaal maar een datum :Y
 
ik vind dat gibi wel coole uitstraling heeft op de grid, vandaar dat ik mn pet ook zo heb ;)



jaja... :+
 
Op 24 september ben ik er bij :Y :W als de zon schijnt
 
Wat toevallig dat de meeting plek vlakbij een klaverblad ligt :+

Maar Apeldoorn is nogal ver weg voor me, dus ik wil graag op de misschien lijst., ik zal iig mn best doen te komen :]
 
apeldoorn ligt centraal voor vele mensen, tevens is er een mooie parkeergelegenheid en bij mooi weer een klaverblad O-)
 
we hebben apeldoorn gehad en daarna amersfoort.

Deze locatie is beter om verschillende redenen, sorry
 
Mij lijkt het wel leuk om te komen als R6-n00b, maar dan moet ik wel eerst het papiertje en motor halen.. O-)
Mag 6 september weer op, hopen dat ik het haal. Heb daarom maar op 24 september gestemd.

[me]newbieneo hopes that everything goes well..[/me]
 
10 september ben ik niet van de partij Ivm met kermis hier in het dorp 4 dagen feest echt feest volendammers zijn daar goed in zie je.
24 sep ben ik zeker van de partij.
 
alweer alpeldoorn............................................................ |(
Het is maar goed dat je niet verplicht bent om te komen :X :W

Indien het zonnetje schijnt, en ik op de dag in kwestie kan, dan ben ik zeker weer van de partij.
Weet nog niet of ik een eventuele route mee zal rijden. Ik weet hoe het tempo ligt, en dat bevalt me prima :Y Maar wil niet in de recidive regeling gaan vallen ;) Mijn RBW is me iets te lief :P
 
Ik heb 10 sept gestemd, maar de 24e is ook geen probleem. Dan zit ik de Zaterdag al in Nijmegen. Kan ik alleen niet meerijden met de club uit Groningen, maar wellicht komen er meer uit de omgeving Nijmegen waar ik dan mee kan oprijden.
 
Het is maar goed dat je niet verplicht bent om te komen :X :W

Indien het zonnetje schijnt, en ik op de dag in kwestie kan, dan ben ik zeker weer van de partij.
Weet nog niet of ik een eventuele route mee zal rijden. Ik weet hoe het tempo ligt, en dat bevalt me prima :Y Maar wil niet in de recidive regeling gaan vallen ;) Mijn RBW is me iets te lief :P

Mwwhaa de laatste keer dat ik mee reed heb ik een stukje mee geknald maar later met klein groepje lekker chill gereden en een terrasje gepakt op een dijkje heel gezellig 8-)

Tempo kan je altijd zelf bepalen :Y
 
Zet mij ook maar op die lijst :) :)

en heb 24 sept gekozen ;) , en weer of geen weer gewoon komen...., want laatste keer in apeldoorn gaven ze bagger weer op en kwam de helft niet en toen hebben we ook de hele dag mooi weer gehad :X

En Apeldoorn is prima ... met lkkr klaverbad ( das een voorname rede *O* )
 
Wanneer eens een thuiswedstrijdje hier in Friesland/Grunn?

En Uhhm misschien wil k wel mee maar dat hangt van het weer af...
 
Terug
Bovenaan Onderaan