Yamaha R6/R1 Meeting najaarsmeeting 2014

Hallo, :W

heb al een hele tijd niet meer gepost op MF dus :$
maar ik wil ook wel graag weer eens komen kijken bij de R1 meeting,
Ben verhuist naar Utrecht, dus komt vandaar :]
(wordt er afgesproken vanuit Utrecht?)

Oja, voor de weinigen die me nog kennen, plaatje:
[img=350]http://www.motorstek.nl/download/69839/02083b307b17fa2b972562e2740e1252[/img]
 
Tijd offline geweest (PC dood). Hier nog steeds interesse om vanuit Brabant te verzamelen en richting Schoonhoven te rijden?
 
Hallo, :W

heb al een hele tijd niet meer gepost op MF dus :$
maar ik wil ook wel graag weer eens komen kijken bij de R1 meeting,
Ben verhuist naar Utrecht, dus komt vandaar :]
(wordt er afgesproken vanuit Utrecht?)

Oja, voor de weinigen die me nog kennen, plaatje:
[afbeelding]

Ik vertrek uit Amersfoort/Leusden, volgens mij rijden er wel een aantal mee. (ook vanaf Utje)

Idee? Als jullie mij een PM sturen waarvan jullie vertrekken kan ik dat in de OP zetten. Dan is er een indicatie waarvandaan iedereen komt?
 
In de opening post heb ik zover bekend iedereen genoteerd waarvan iedereen ongeveer vandaan komt.

Jullie moeten denk ik onderling even uitvogelen wat handig voor jullie is. Is er iets concreets /voor meeting plaats, tijdstip etc dan zet ik dat op in de OP. :Y
 
Laatst bewerkt:
Dat is idd op die parkeerplaats naast de pont.
Iets met beach volleybal en NK blob springen ofzo..


Lijkt me sterk dat ze de parkeerplaats etc gebruiken (restaurant heeft anders ook plaats zag ik net).

Denk eerder die 'hoofdstraat'. Toen ik laatst in Schoonhoven was, was die straat afgezet ivm een kermis.

Maar, zetten we het door? Weet je anders nog iets Sander? Jij bent bekend in de omgeving.
 
Laatst bewerkt:
Ik zal er vrijdag eens gaan kijken!

Zal ik het hier wel ff posten hoe de situatie is..

Qua locatie kunnen we gewoon afspreken daar in de buurt als het niet kan op die P-plaats. Als je dan iets wil eten of drinken is het wel iets lastiger maar dat kunnen we tijdens de rit evt doen.
 
Laatst bewerkt:
Ik vertrek vanuit Utrecht Leidsche Rijn, binnendoor naar de Lek even stukje :]
(wel even morgen nieuwe bandjes op de motor laten zetten, die kunnen echt niet meer :$ )
 
Voor de mensen uit Utrecht e/o: 13.00 parkeerplaats bij AC de Meern? En dan binnendoor naar schoonhoven?
 
Terug
Bovenaan Onderaan