Yamaha R6 & R1 only Meeting, 2 maart mac veenendaal

Status
Niet open voor verdere reacties.
_O-

Ik ben er van overtuigd ook dat ik met het 6-je harder over het blad ga dan met de 1.
In het begin wel, ik moet ook wel even flink wat km's wennen vrees ik. Maar daarna denk ik dat het weinig meer uitmaakt hoor. De enige beperking op zo'n machine is de bestuurder *O*
 
Leuk ja, in 15 minuten 300 keer exact dezelfde bocht rijden :')
 
zet mij er ook maar bij ovb van goed weer(ben echt een goed weer rijder).
zal wel als een dweil rijden tegen die tijd, heb vorig jaar denk ik net 4000 km gemaakt en dit zal ook zo'n eerste keer worden dat de fiets weer uit de garage komt!
 
WIe komer er zeker weten ? en wie ovb/niet? geef effe door :) dan kunnen de vraagtekens weg ivm data verandering.

? 2. Rode-rik Roderik -r6
? 3. SuperR6 -r6
? 4. Whoeiii -r6 \

OVB
? 1. Vienus -r1
? 2. Harm R -r6

r6jes in de meerderheid *O*

Wie wilt er een leuke routen uitpluize . dijk en de beruchter klaverblad moeten er wel bij zitten :) :Y
 
Laatst bewerkt:
hey singlestyle doe het ff 1 week eerder en later,.. en dan kunnen alle mensen uit gronignen ook ;)

1 maart is er al een feest in gronignen dus daar moeten ook veel motorrijders komen hea :j
 
hey singlestyle doe het ff 1 week eerder en later,.. en dan kunnen alle mensen uit gronignen ook ;)

1 maart is er al een feest in gronignen dus daar moeten ook veel motorrijders komen hea :j
meeting is 2 maart
 
:z

snap ik.. maar als je op 1 maart een feest geeft, dan betekent dit dus de nacht van 1 op 2 maart.. oftewel je ligt om 7 uur sochtends in je bed met een gigantische kater de zelfde dag...(voor de duidelijkheid, het is dan dus 2 maart)
Niet echt ideale rijomstandigheden :W
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan