Yamaha R6 supersport 2003

Dweezy

MF veteraan
28 mrt 2003
2.688
0
Onder het motto van de mens wil eens wat anders bied ik hierbij mijn Yamaha R6 te koop aan. Motor is goed onderhouden, nergens beschadigingen of krassen en verkeerd werkelijk in showroomstaat.

Het gaat dus om een:

Yamaha R6 uit 2003.

Zwart/grijs.

9330km.

Spyball alarm.

Leuk aangekleed met een aantal Rizoma accessoires zoals led-knippers, spiegels,
kentekenplaathouder, achterlicht met geïntergreerde knippers en stuurhandvaten.

Leovince SBK demper.

Vr.pr. 6995 euro


En de plaatjes natuurlijk!

full

 
Laatst bewerkt:
Mooi ding :Y

Succes met de verkoop!

Enig idee wat je er voor in de plaats wilt cq gaat komen?
Ik nijg naar de 2 pitters, maar zeker weten doe ik het niet. Ik heb daarom ook besloten even niets te nemen tot ik duidelijk heb hoe of wat.


Hoe is de zicht met deze spiegels, zie je er meer of minder door dan met de originele?
Ik heb nooit met de originele spiegels gereden dus dat kan ik je niet zeggen. Kan je wel zeggen dat het zicht goed is. Wel zie ik vaak een stuk van mijn elleboog, maar als je gewend bent deze een beetje naar binnen te steken als je in de spiegel kijkt is er niets aan de hand. Denk dat je dit probleem met veel motoren/spiegels hebt..
 
[...]
Ik heb nooit met de originele spiegels gereden dus dat kan ik je niet zeggen. Kan je wel zeggen dat het zicht goed is. Wel zie ik vaak een stuk van mijn elleboog, maar als je gewend bent deze een beetje naar binnen te steken als je in de spiegel kijkt is er niets aan de hand. Denk dat je dit probleem met veel motoren/spiegels hebt..

ik steek mijn armen naar buiten en kijk onder mijn armen door
:9

succes met de verkoop
 
ik steek mijn armen naar buiten en kijk onder mijn armen door
:9

succes met de verkoop


Ik steek ze ook naar binnen. :] M'n ellebogen zitten op de binnenste helft dus naar buiten steken is onlogisch. Zie jij uberhaubt nog wel iets in je spiegels behalve je armen?
 
Niemand interesse in zo'n mooie R6? Vast toch wel iemand!

*O*
 
MMmmm ziet er lekker uit!! Wou dat ik m kon meenemen voor €5000 maar dat zal zeker niet gaan hé? Schopje!!
 
Hey

Is je R6 al verkocht of niet, anders wil ik je demper misschien wel los van je kopen.

Wat zou je daar voor willen hebben?

R6cas :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan