Yamaha R6 te koop

Yamaha131

MF veteraan
20 jul 2004
1.382
0
Den Bosch
Ik heb een Yamaha R6 te koop uit 2000. De motor heeft 115 achterwiel PK's en vele extra's zoals o.a.:

- extra kuipwerk inclusief zitje en kuipruitje.
- extra Ohlins achterveer met verschillende veren voor verschillende gewichten.
- veel reserve onderdelen (carterdeksels, voorrem, koppeling, achterrem, schakelpedaaltjes, voetsteuntjes, extra kuipruitje).
- verschillende tandwielen.

Het motorblok is dit jaar tijdens het seizoen gereviseerd. Goede snelle motorfiets voor KNMV-cup of ZAC (of beide :) )

Vraagprijs 4.500 euro.
 
Laatst bewerkt:
Zo kijkt het beter.

full
 
Nou..geweldige site...voor een Mac |(
Maarre Olaf...115pk! wow,dan ga ik goede zaken doen!
Wat ga je volgend jaar doen?
Kheb een beetje veel mazzel gehad. De motorzaak die me afgelopen jaar al wat sponserde stelt me een Kawa ZX6RR ter beschikking als ik ONK ga rijden. Tja, dan is de keuze snel gemaakt :) , zeker met de komende veranderingen in de Cup....
 
Kheb een beetje veel mazzel gehad. De motorzaak die me afgelopen jaar al wat sponserde stelt me een Kawa ZX6RR ter beschikking als ik ONK ga rijden. Tja, dan is de keuze snel gemaakt :) , zeker met de komende veranderingen in de Cup....
het moet niet gekker worden!
zal ik je pak dan maar aan doen? :+
in ieder geval gefeliciteerd,dat krijgen "wij" hier in het westen niet voor elkaar hoor! :( '(
Nu nog een sponsor die je site van die kut frontpage afhelpt :}
 
Kheb een beetje veel mazzel gehad. De motorzaak die me afgelopen jaar al wat sponserde stelt me een Kawa ZX6RR ter beschikking als ik ONK ga rijden. Tja, dan is de keuze snel gemaakt :) , zeker met de komende veranderingen in de Cup....


Wat zijn de veranderingen in de Cup?
Bedoel je KNMV-Cup (tot 600)?????
BVD :P

Suc6 volgendjaar in ONK
 
Klik op onderstaande link, daar staat het verhaal tot nog toe.
En bedankt.

cup geen zac meer aan???

Ps. Zeldzame motor heb je (voor Nederland). Ik heb zelf ook een RVF 400.

Ja I KNOW....
Ik verkoop hem met pijn in m'n pens, want ben van plan een R6 te kopen (maar dit blijft nog effe tussen ons he...???) om daar mee in knmv-cup te rijden.
Heb al 3 jaar gereden (alleen dit jaar niet) maar het begint weer flink te kriebelen.
Ik zoek dus een nieuwe eigenaar voor mijn RVF, maar dat had je denk ik al begrepen.
Voor aanvang van het seizoen 2005 komt er dus "meer" nieuws omtrent de samenstelling van de cup races, begrijp ik???
Hou het topic wel in de gaten...... :P
 
Ja I KNOW....
Ik verkoop hem met pijn in m'n pens, want ben van plan een R6 te kopen (maar dit blijft nog effe tussen ons he...???) om daar mee in knmv-cup te rijden.
Heb al 3 jaar gereden (alleen dit jaar niet) maar het begint weer flink te kriebelen.
Ik zoek dus een nieuwe eigenaar voor mijn RVF, maar dat had je denk ik al begrepen.
Voor aanvang van het seizoen 2005 komt er dus "meer" nieuws omtrent de samenstelling van de cup races, begrijp ik???
Hou het topic wel in de gaten...... :P



})
 
Terug
Bovenaan Onderaan